Welke service?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mister No Style

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Zou iemand mij kunnen vertellen wat op de foto de service ##Id_string1. etc betekend?
en wat de service MGABEXE voorstelt?
ik heb deze 2 nog nooit eerder in dit scherm gezien en zou graag de betekenis ervan
weten..

MvG

Mister No Style

Bijlagen

• Id-string MGABEXE.JPG
    Id-string MGABEXE.JPG
    60,3 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Heb jij ITunes? Ik las ergens dat ##Id_string1.etc. daarmee te maken heeft. (hoort bij bonjour windows xp o.i.d., en dat komt erbij bij itunes..... ff googlen, meer weet ik ook niet.)

Die andere weet ik niet. Heb je de laatste tijd iets veranderd in je PC? Andere hardware of driver o.i.d?

Jah ik heb Itunes en die MGABEXE is dus mijn videokaart.. verklaart een hele hoop
ik heb laats dus een nieuwe geluidskaart willen installeren alleen de software kon de geluidskaart niet installeren hij liep vast tijdens het installeren en als ik dan op stop drukte
zei de software dat alles geinstalleerd was en dat ik moest herstarten en als ik dit gedaan
had dan was alles nog steeds niet geinstalleerd.. toen heb ik na wat googlen de driver gevonden van mijn moederbord en toen had ik wel geluid..

alles is net opnieuw geinstalleerd op de computer, vorige moederbord daar wil de bios niet van laden. moet ik nog steeds ff laten resetten..

Net nadat ik windows xp home had geinstalleerd zat me pc vol met virussen.. 3 dagen bezig geweest om het op te ruimen..
Nu af en toe last van een spontane herstart met de melding als hij opnieuw is opgestart dat windows is hersteld van een ernstige fout..
zal de screenshot ff mee sturen.. Ik kan namenlijk neit naar de windows site om meer over deze fout de lezen..
Daar moet ik Microsoft nog ff een mail over sturen..
Misschien dat jullie meer weten?? iig bedankt voor de info van de onbekende service!!

MvG Mister No Style

Bijlagen

• Ernstige Fout 1.JPG
    Ernstige Fout 1.JPG
    29,6 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan