Welke site is veilig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyshx

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Berichten
41
Ik heb een vraag, ik ga de memor32 kopen voor mijn ps2, welke site is vertrouwd... ik heb al een tijdje gezocht maar ik vertrouw alle sites gwn niet, weet iemand welke site vertrouwd is en waar je het zelf ook weg hebt??

Groetjes <.Pyshx.>

Ik hoop dat ik er 1 kan vinden na deze vraag:shocked::D
 
Jongens, ik moet een MODCHIP, dit is opzich niet een chip dit is een modchip in de vorm van een memory card, hij heet memor32

Die kan je kopen op sites! deze is niet verkrijgbaar bij bol.com

Ik moet gwn een vertrouwde site, waar iemand anders de memor32 ook weg heeft!

<.Pyshx.>
 
Dit soort dingen koop je ook niet bij sites zoals Bol.com enz..:rolleyes: Ik weet niet waar je woont, maar je kan overwegen naar de zwartemarkt in Beverwijk te gaan (Bazaar). Hier krijg je ook gewoon een bonnetje erbij.
 
Ik woon in groningen/Veendam ook goed

Maar ik denk dat hier geen winkeltje is in de buurt, maarja xD miss wel je weet maar nooit

Zoniet, dan wil ik graag een veilige site=D
 
Weet wel zeker dat daar geen winkeltje in de buurt is zoals de zwartemarkt. Kom zelf nog wel eens in Muntendam.
 
Laatst bewerkt:
die KOMT nog?? dan ga ik daar wel op w8en als dat zo isxD
 
Of ie daar komt weet ik niet, had een type foutje gemaakt, moest nog ergens een S en een woord tussen.
 
Wat is het dan, geen muntendam??

Nja wie weet een site ervoor, als dit geen muntendam is xD
 
waar kan ik dit het beste krijgen!!

Ik woon in veendam
Men budget is: 50 euro
 
waar kan ik dit het beste krijgen!!

Ik woon in veendam
Men budget is: 50 euro


Er zijn wel mensen in Veendam die zich hier mee bezig houden. Maar die zijn niet echt duidelijk vindbaar. Check de Koerier eens, staan af en toe advertenties in.

Woon er zelf nameljik ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan