Welke smartphone kan ik het beste nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxBubblegum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2014
Ik wil graag een smartphone met een goede camera, minstens 8 megapixel. Ook wil ik dat deze een binnencamera heeft, en veel geheugen. Het liefst onder 200 euro. Welke kan ik het beste nemen? :d

ik ga er van uit dat je op zoek bent naar een android telefoon...

in dat geval is qua prijs/kwaliteit de wolfgang lijn van medion een optie.
deze telefoons zijn niet duur, maar zijn erg snel en ook de camera is erg goed.

Je zult ze wel tegenkomen in een Aldi filiaal in de buurt.

onder de 200 euro een goede telefoon met een 8mp camera??? dat gaat een beetje moeilijk de enigste die ik ken met een 8mp camera onder de 200 euro is de sony xperia L

Ik zou je de Wolfgang niet aanraden nogal slechte kwaliteit bovendien heeft hij maar 512 mb ram geheugen als je wilt dat hij een beetje snel werkt heb je toch wel minimaal 1gb nodig

Defineer een "goede camera" het MP gehalte zegt niks over de camera zelf. Tuurlijk, de foto's worden groter in formaat en daardoor makkelijke te bewerken/resizen maar de kwaliteit wordt niet beter. Eerder slechter. De kwaliteit van foto's wordt bepaald door de camera lens (carl seiz lenzen zijn bijvoorbeeld zeer goed). Ik weet dat Nokia een lijn voor "camera" telefoons, dit was volgens mij de Lumia lijn. Sommige artikelen spreken zelfs dat het 1 van de beste smartphones van 2014 zal worden.

De smartphones die daar genoemd worden zijn high-end, misschien heb je wat meer aan goedkopere telefoons. Bijvoorbeeld: http://www.goedkope-android-telefoon.nl/

Voor €218,- bijbetaling heb je via gsmwijzer.nl een abbo van €26 per maand met een iPhone 5s.
Bij tele2: 1500 MB internet en 100 Min/SMS.
Heb ik ook gedaan :-)

Ik bestel mijn smartphones (altijd) hier: http://www.howsea.com/

nu heb ik voor mijn lief deze gekocht, hij heeft nog geen smartphone en het is een kadootje voor hem. :o
* 4,3 inch * HDD 4gb | RAM 1gb | QUAD core | cam. 8Mp | JIAYU G2F
http://www.howsea.com/4-3-inch-hdd-4gb-ram-1gb-quad-core-cam-8mp-jiayu-g2f/

voor de prijs van € 115,=

Ik zelf heb er daar ook een gekocht en ja, ik heb nog nooit zo'n goede smartphone gehad!
Hiervoor een Samsung maar daar werd ik niet vrolijk van, die heb ik verkocht.

Ik ga er van uit dat de smartphone voor mijn lief net zo goed is als die van mij. Overigens ken ik iemand die ook altijd zijn smartphones daar koopt, van hem heb ik ooit dit doorgekregen. Het duurt iets langer eer je hem binnen heb, maar dan heb je ook wat!

Oh, aanvulling.
Wij zelf hebben een sim only abo bij Simpel.nl
Ik met 500 gb internet en bellen voor 12,50
Mijn lief krijgt wat minder internet ;)

Ik vind als je een abo neemt met phone erbij in, dan betaal je ALTIJD te veel voor je phone. Reken het maar eens uit, ooit ook gezien bij Kassa was het geloof ik. Je schrok je hoebeleklots om wat je phone nu werkelijk heeft gekost!!

Laatst bewerkt:
En na dit laatste voorstel gaat er nu een slotje op dit topic.

Deze is immers van Februari en de vragensteller zelf is nadien nooit meer online geweest.
Niet actueel meer dus.
;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan