Welke smartphone of iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Beste mensen, helaas door een val van mijn eerste smartphone deze defect, en niet te repareren (wolfgang van de aldi at-as50se geen losse onderdelen verkrijgbaar)

Nu wil ik nog een maal geld uitgeven hiervoor maar welk apparaat nu? android /of iphone ?

liefst dual sim niet direct vereist /goeie cam (en 5 inch scherm)

please advies wie o wie of voorlopig afwachten tot de nieuwe modellen uitkomen

ben al in diverse zaken geweest maar aanbod sluit niet echt aan op mijn wensen en online teveel aanbod zodat ik geen overzicht meer zie

dacht zelf samsung note 3 (toch wat prijzig)

alvast bedankt

Kijk dat zijn reacties, de huawei stond al op de radar wil ik voorlopig als reserve keuze houden. de Motorola is nieuw voor mij, ga het zeker goed bekijken

laat de vraag nog even open voor meerdere reacties

wat werkt beter android of de iphone qua besturings systeem

Beide hartelijk bedankt Grtz.

Ik heb nooit een iphone gehad, heb hier alleen al 4 jaar een ipod touch liggen en 3 jaar een sony xperia play (android)

Ikzelf vind IOS beter als je nogal een beginner bent, maar als je veel met je besturingsysteem wilt gaan tweaken, het compleet wilt veranderen etc. zal ik android nemen
Nadat ik ook mn android telefoon kocht jailbreakte ik gelijk mn ipod zodat ik ook daarmee kon gaan tweaken, aangezien ik dat standaard design zat begon te worden :P
Het verschil tussen de app store's is ook klein, de app store van apple zal altijd wel beter blijven maar alle goede apps van IOS heb je ook op android (Skype of andere social media, games etc.)

Maar wat beter werkt, kan ik eerlijk gezecht niet echt zeggen, het werkt bijde gewoon goed, en als het wat minder werkt is een factory reset bij bijde genoeg (wel altijd even backup maken :P)

Ik zou eerlijk gezecht gewoon voor android gaan, aangezien die langer mee gaan op hetzelfde besturingssysteem. Ik zou swzo geen iphone 4 meer kopen, want een vriend van me heeft dat en dat is letterlijk een dia voorstelling op IOS7 :P

ik ben al jaren android gebruiker en dat bevalt mij zeer goed.
en de huawei is hier top.

Oke rest nu de vraag beter in een winkel kopen of toch iets goedkoper via internet?

Zo ja welke shops zijn goed ?
wederom alvast bedankt, enne prettig weekend

ik heb gekocht bij de phonehouse.

Kzou niet via de winkel kopen, je brengt hem terug en ze zeggen 'waterschade', en tja dan is je 'garante' verlopen -.-
Dus in de winkel heb je niet echt garantie, moet je even kijken op tweakers in de pricewatch en dan een webshop nemen met een goede beoordeling ;)

waar staat er dat er shade is.
in de winkel wordt je net zo behandeld als dat je hem moet opsturen naar een .....

Laatst bewerkt:
Volgens mij niet, tenminste in mijn geval kocht ik een telefoon bij KPN, deze had ik teruggebracht en na 3 weken kreeg ik te horen 'waterschade garantie weg'
En bij een andere winkel bracht mn moeder haar telefoon weg (De Saturn), na 2 weken kreeg ze een nieuwe, werkende telefoon terug ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan