Welke smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

jooordiii

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Hallo,

Ik heb besloten voor een nieuwe smartphone te gaan kijken, waarop ik kan internetten (wat op mijn huidige telefoon niet kan;))

Nu twijfel ik tussen de volgende telefoons:

-Nokia X6
-Nokia N97 (mini?)
-Nokia E72
-Sony ericsson Vivaz
-Sony ericsson Xperia 10 (mini?)
-Google Nexus One
-iPhone 4

Lange tijd gedacht de iPhone 4 te gaan halen, maar hij is wel vrij duur?

Wie kan mij helpen deze keuze makkelijker te maken??

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik zou persoonlijk nog even wachten of koop een iphone (oud) geen 4 want ik weet niet of je gehorod hebt met de problemen met deze iphone verbinding uitval terwijl er staat volle verbinding enzo. maar ik zou wel voor iphone gaan ik heb dan en ipod touch deze zijn wel gelijkaardig en mijn papa een iphone en geloof mij pracht apparaat

Sterk aan te raden ik zou iphone pakken

Ooit gedacht aan de Samsung Galaxy S?
Een look a like Iphone alleen in mijn ogen(zelf ruim 6 weken in gebruik) een stuk beter dan de Iphone. Het beeld is groter, resolutie is hoger en stukken mooier..

Volgens mij is de ophef rond de iPhone 4 redelijk opgeblazen.

In hoeverre mensen hier in het dagelijks leven mee te maken zullen hebben is afwachten, ik vermoed niet echt veel.
Ik zal het zelf gaan zien want de mijne staat voor zaterdag op de planning :)

Momenteel zonder iPhone 3G, die heb ik onlangs verkocht maar de afgelopen 2 jaar echt zeer tevreden over geweest.
Zit nu aan een simpel Nokia modelletje vast maar mist toch echt de iPhone qua zaken regelen.

Waarschijnlijk is dat bij elke smartphone zo maar qua gebruikersvriendelijkheid denk ik dat weinig tot geen van de genoemde toestellen de iPhone kunnen benaderen.

De beperkingen die er op zitten qua bluetooth hebben mij weinig gestoord, het enige dat ik zo nu en dan mis is de bestandsdeling via BT.

@woutertjuh88: Resolutie van de iPhone 4 is hoger ;) 960x640 tegen 800x480 van de Galaxy S

Laatst bewerkt:
de opties voor mij zijn nu nog:

-Nokia N97
-SE Vivaz Pro
-SE Xperia X10
-BB Bold 9700

Al eens naar HTC gekeken? De Android besturing schijnt erg goed te zijn, zelf heb ik de HTC HD2 die op Windows mobile gebaseerd is.

Ja, mijn pa heeft die ook! maar Windows Mobile is niet alles! en verder heb ik niet echt iets met de HTC Desire

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan