Welke software, hoe kun je speelduur vergroten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijspronk92

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Hallo,

Ik ben nieuw hier (eigenlijk ook op dit gebied), en ik heb een twee vragen.

Net wou ik een dvd branden, maar ik heb alleen als brandsoftware windows dvd maker, ik weet niet of dat een goed programma is en wat voor programma moet ik dan gebruiken?

Op een dvd staat dat hij 120 minuten lang is, kun je deze speelduur verlengen? Zo ja hoe doe je dat dan?

mvg,

Thijs Pronk

Laatst bewerkt door een moderator:
Speelduur verlengen of bedoel je gewoon meer op de schijf zetten? Bij dat laatste kan je de bestanden verkleinen of converteren.

Windows dvd maker werkt prima, maar er zijn meer programma's die dit kunnen zoals Nero. Je geeft helaas neit aan wat je wilt branden, een data schijf, een film, enz.

Laatst bewerkt:
Ik bedoelde een film op een dvd branden, op de dvd staat dat hij 120 minuten af kan spelen, maar kan je een film van 3 uur op 1 dvd branden? (zodat je hem op een dvd speler af kan laten spelen)

Laatst bewerkt:
Dat ligt eraan hoe groot het bestand is, dus niet in minuten, maar in Gb's

dus ook als er staat het past niet, kan het wel passen, omdat het bestand van 3 uur 2gb is?

Precies, er kan 4,7 gig op een schijf. Feitelijk kan elk bestand dat gelijk of kleiner is dus op de schijf.

met windows dvd maker doet de schijf het nog steeds niet, er staat dat het langer dat de bestanden langer dan 150 minuten duren. Dus ligt het wel aan het aantal minuten of is Windows dvd maker gewoon een slecht programma?

(Ik brand mijn beelden wel van avi meteen naar een dvd, videoschijf).

mvg,

Thijs

met windows dvd maker doet de schijf het nog steeds niet, er staat dat het langer dat de bestanden langer dan 150 minuten duren. Dus ligt het wel aan het aantal minuten of is Windows dvd maker gewoon een slecht programma?

(Ik brand mijn beelden wel van avi meteen naar een dvd, videoschijf).

mvg,

Thijs

Dat is anders....

Wanneer je van een avi een videofile maakt, wordt het bestand omgezet en vele malen groter!

Welke videofile, die het beste past op een dvd-speler, moet je maken van een avi-bestand.
Ik heb nu een vob file gemaakt, maar dat bestand maakt van een 60 mb avi file een 1 gb vob file. Kan iemand me hiermee helpen?

kan een xbox 360 of dvd speler ook een xvid bestand lezen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan