welke software update programma's zijn er

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscark

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2008
hoi. ik heb nu filehippo als update programma die zorgt dat ik me software up to date hou,
ik zelf vind het een handig programma maar zijn er alternatieven ?

en ik heb als game update programma gameshadow. ik vind dit zelf een redelijk programma maar ik zou graag willen weeten wat de alternatieven zijn ?

deze post is puur bedoeld om te weeten wat er is.

mijn agmes hou ik zelf vrijwel in de gaten maar de software doe ik met tune up

mvg calvin15

dank voor dit antwoord het is een zeernutig programma inderdaad maar is er nog meer ?

want tune up update de microsoft software
fillhippo doet de kliene software zo als flash player
en gameshadow de game software (ik gebruik het voor de kleine games waar ik niet vaak mee speel )

is er nog meer ( het liefst game update software)

zijn er nog meer game update programma's die tevens ook mijn software van mijn video kaart updaten ?

mgi photosuite 4

ben op zoek naar de download waarvan ik hem rechtstreeks kan installeren en moet een gratis Nederlands program zijn voor win98
bij voorbaat dank

software img photosuite 4 download

wat ik bedoel is zoek de dowenload voor img photosuite 4 ik vind namelijk niet een rechtstreekse aanwijzing waar ik deze vanuuit kan installeren,er moet bestaan de img photosuite 4,ik had hem reeds een maal geinstalleerd maar door problemen met de grijs/blaue achtergrond van de knoppen en het manipuleren om die achtergrond kleur te wijzigen ben ik het program kwijt geraakt en wil hem graag terug.Met vriendelijke groet gila

software mgi photosuite 4 download

nog een ps hoe ik hem gedeeltelijk voorheen had mvrgr gila

Bijlagen

• mgi aabb.jpg
    mgi aabb.jpg
    54,2 KB · Weergaven: 46
  • mgi.jpg
    mgi.jpg
    6,5 KB · Weergaven: 34
  • mgi aa.jpg
    mgi aa.jpg
    64 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
mgi weet niet of dat hier het probleem isd

twee scans bijlage de een krijg ik in veel mappen als icoon en om die te openen volgt scan nr.2 wat is hier de oplossing methetopenen zijn er dan problemen groet gila

Bijlagen

• 13 juli.gif
    13 juli.gif
    4 KB · Weergaven: 34
  • 13 juli b.gif
    13 juli b.gif
    1,4 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
mgi icoon probleem

hopelijk ben ik hgiergoedmetmijn probleem is misschien het verwijderen van het program wenselijk ?

software

het probleem is er nog steeds pstarter ex

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan