welke software

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
welke software is de betere voor sites te maken

En wil je makkelijk en snel, of heb je de tijd om een complex programma te leren.

Ik vind Dreamweaver erg goed. Is ook simpel te bedienen.

het is de bedoeling om er een avondschool voor te volgen anders kom ik er niet uit denk ik

kan je met dreamweaver alles doen of zijn er beperkingen

Dreamweaver is een goed programma idd :)

Zelf gebruik ik kladblok .. is nóg weer beter :D

ze hebben mij ook verteld dat ik eerst html moet leren
wat raden jullie mij aan

Dat ligt eigenlijk een beetje aan je budget.

DW is nog steeds "de beste" maar heeft een nogal steile leercurve zoals dat heet (maw, het programma zit nogal ingewikkeld in elkaar). Verder is DW duur.

Andere optie: FP. Zit bij de uitgebreidere office versies en is een stuk verbeterd sinds de gewraakte FP '97. Voordeel; als je met Word kan werken, heb je zo een site op het web.
Nadeel; zoek maar eens op dit forum op frontpage en dan zie je de problemen voorbij komen....

Maar je zou ook een tekst gebaseerde html editor kunnen gebruiken zoals coffeecup html editor, 1st page 2000 van evrsoft of een serieuzere zoals xmlspy of ultraedit.

Mat het laatste rijtje leer je meteen (x)html :)

t.

je kan om te proberen eens een trialversie van dreamweaver gebruiken (http://www.macromedia.com). Ik vind wel dat het redelijk rap leert eenmaal je frontpage onder de knie had. Ik ben twee maanden geleden overgeschakeld van frontpage naar dreamweaver, en werk ondertussen heel vloeiend met dreamweaver. Ik vind het hét beste programma met de meeste mogelijkheden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan