Welke SP1?

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Welke SP1 kan ik nou het beste downen? Ik zie een CD-iso, een DVD-iso en een exe...
Wat is he verschil? Is de DVD soms heel Vista met ingebouwde SP1?

Wat denk je zelf dat windows Gratis vista weg gaat geven ???:rolleyes:
wat jij liever wil
wil je hem ingepakt of los (exe dus)

Ben nu bezig KB936330: Zelfstandige module van Windows Vista Service Pack 1 All Language te downloaden. Kan ik daarnaast beter de CD of de DVD nemen?

Volgens de site van MS kun je het beste gebruik maken van ms update. SP 1 is te downloaden echter op dit moment in slechts 1 versie. INdien je een NL os hebt van Vista kun je het nu nog niet downloaden en / of installeren.

Kijk bij ms updates of sp1 inmiddels voor je systeem beschikbaar is anders even wachten tot de volgende update release.

Kijk hier

Laatst bewerkt:
Wat denk je zelf dat windows Gratis vista weg gaat geven ???:rolleyes:
wat jij liever wil
wil je hem ingepakt of los (exe dus)

Uuuh, nou... Nee, maar ik heb toch een code? Het kan toch zo zijn dat ze het volledige
pakket online zettne, dan kun je hem installeren met een legale code. De exe heb ik
binnen, maar wat is dan 't verschil tussen de CD en de DVD?

Volgens de site van MS kun je het beste gebruik maken van ms update. SP 1 is te downloaden echter op dit moment in slechts 1 versie. INdien je een NL os hebt van Vista kun je het nu nog niet downloaden en / of installeren.

Kijk bij ms updates of sp1 inmiddels voor je systeem beschikbaar is anders even wachten tot de volgende update release.

Kopt, maar dan kan ik aan het downloaden blijven na een herinstallatie of bij een kennis...
Er staal AllLangluage pakketjes hoor...

Laatst bewerkt:
De dvd is zowel x86 en x64 samen en iets van 1,2 gig.
de cd is x86 (32bit) en zo'n 558mb groot

,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan