Welke speakers en welke versterker heb ik nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels110189

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Ik wil graag op mijn kamer een hele degelijke set speakers hebben met een goede versterker, waar gewoon lekker goed en vol geluid uit komt.
Weet iemand misschien wat nou goede, en betaalbare speakers en versterkers zijn?
Ik hoor het graag van jullie!:thumb:

Hoe hard wil je t hebben? Ik heb speakers die de buren door t beton heen nog horen? Of is dat iets te veel van t goede?

Hoe hard wil je t hebben? Ik heb speakers die de buren door t beton heen nog horen? Of is dat iets te veel van t goede?

Ik hoef niet perse zoveel geluid te produceren.
Het mag wel goed hard zijn natuurlijk. Ik hoef mezelf bewijs van spreken niet meer horen kunnen praten:D
Maar er moet gewoon heel goed geluid uit komen.

Als je met een goede geluids set met leuke versterker..denk je dan aan een harman kardon stereo receiver, van ongeveer 250-300 euro? of een 2.1 setje gewoon voor de pc?

of zoals ik zelf ook heb...een dikke marantz, of harman/kardon of denon o.i.d, surround(7.1) receiver? met leuke B&W boxen ofzo?

je kan alle kanten op!

en wat is ongeveer je budget? grote van je kamer?

Als je met een goede geluids set met leuke versterker..denk je dan aan een harman kardon stereo receiver, van ongeveer 250-300 euro? of een 2.1 setje gewoon voor de pc?

of zoals ik zelf ook heb...een dikke marantz, of harman/kardon of denon o.i.d, surround(7.1) receiver? met leuke B&W boxen ofzo?

je kan alle kanten op!

en wat is ongeveer je budget? grote van je kamer?

Mijn kamer is zo'n beetje 4,5 bij 3,5 meter.
Ik heb niet echt een bepaald budget, maar ik wil ook niet 1000 euro kwijt zijn.
Op dit moment heb ik een 5.1 sony setje, waar opzich wel aardig geluid uit komt, maar ik wil wat beter en lekkerder geluid hebben. (Het liefst dat geluid wat je in het theater hebt, vol en goed geluid)
Als ik bijvoorbeeld tot 500 euro wil gaan, compleet, waar zou ik dan het beste aan kunnen denken?

In ieder geval heel erg bedankt voor je reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan