Welke spiegelreflex raden jullie aan? (Budget: 300 a 350 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Hallo,

Ik ben op zoek naar een camera en aan het kijken voor een spiegel reflex.
Wat raden jullie aan?
De camera gaat gebruikt worden voor veel soorten fotografie, natuur, portret en 112.
Vooral bij 112 fotografie is het belangerijk dat ik redelijk goede foto's kan maken in het donker.
Hebben jullie suggesties of ervaring met camera's rond dit budget?
Graag hoor ik hierover wat jullie adviseren

Redelijk goede foto's in het donker, zul je een licht gevoelige lens moeten hebben en die heb je niet voor het budget wat jij wil.

Hoi,

Eens met @Crash, zeker in SRL.
Ik heb zelf een 'hybride' van Nikon die zelfs bij schemer behoorlijk presteert.
En de reden van die 'schemer'-prestatie?
Lees hier:

Coolpix P100

Laatst bewerkt:
Een spiegelreflex? De enigste die in de buurt van de 300 euro komt, is de Canon EOS 1000d, goed uitkijken voor aanbiedingen, laatst voor 333,- euro bij MediaMarkt

Succes!

De tweedehandsmarkt eens afschuimen. Voor die prijs zal je niet veel vinden bij de nieuwe toestellen.

Een spiegelreflex? De enigste die in de buurt van de 300 euro komt, is de Canon EOS 1000d, goed uitkijken voor aanbiedingen, laatst voor 333,- euro bij MediaMarkt

Succes!

De tweedehandsmarkt eens afschuimen. Voor die prijs zal je niet veel vinden bij de nieuwe toestellen.

112 kan ook het alarmnummer betekenen. Ik denk niet dat ricie 112 als prijs bedoelt.

Zelf gebruik ik een Canon EOS 500D spiegelreflex camera. De Full HD videofunctie die daar ook bij zit is heel handig. Ik denk dat als je naar een 112 melding gaat dat een video-functie ook handig is.
De camera is zeer geschikt voor foto's binnen en in het donker.
Bij portret en natuurfotografie komt de camera ook niet tekort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan