Welke switch box

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo, ik heb meerdere pc's die ik wil kunnen aansluiten op 1 monitor en 1 muis en 1 keyboard.

Hiervoor moet ik een switchbox kopen. Maar ik heb geen idee welke ik zou moeten kopen kunnen jullie mij adviseren. IK heb een 4 poorts switch nodig.

Zouden jullie gelijk de website van die switchbox erbij kunnen zetten. Dan kan ik er wat meer over lezen.

Heel erg bedankt

knackje

Ik heb er een van Sitecom. Lekker makkelijk, voeding via PC en switchen via de CTRL toets.

Ik ben gaan kijken op www.sitecom maar staan geen prijzen. Weet je ook waar ik een overzicht kan vinden met switch boxen en prijzen enzo.

groeten

knackje

Online computerwinkels?

hallo,

Bedankt allemaal voor de reactie.

Ik heb echter nog niet zoveel switchen kunnen vinden. En al helemaal geen goede prijzen.

IK was van plan max €150,- uitte geven en dan inc. de benodigde draden. weet iemand dan misschien een goede switch mag ook gewoon een goede b-merk switch zijn.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

groeten knackje

Bedankt, dat is zeker een goede prijs.

Heb echter nog 1 vraagje weet je of zulke switchen ook draadlose muizen en keyboards ondersteunen ik heb een draadloss keyboard en een draadlose en optical muis beide van logitech.

Het lijkt mij niet zoveel uit maken met of zonder draad.

groten knackje

Ikzelf gebruik ook een draadloze muis op mijn switchbox, werkt 100%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan