Welke tablet voldoet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dezwakke2

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Ik ben van plan een tablet te gaan kopen die tevens als vervanger voor mijn smartphone dienst moet doen.
Omdat hij moet kunnen synchoniseren met Outlook lijkt mij een tablet met Windows de juiste keuze.
Omdat ik er ook mee wil kunnen bellen moet hij dus simlockvrij zijn.
Omdat het een tablet is wil ik er dus geen echte harde schijf in maar een SSD of Flash

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen welk merk en type ik moet kopen want ik kom er (als tablet dummy) niet uit.

Alvast heel erg bedankt om deze dummy op weg te helpen.

Hi, en je bent geen dummy hoor :P.

Er is op het moment geen tablet met bel mogelijkheden. Er is tevens geen tevens geen
tablet voorzien van een Windows exemplaar. Die zal pas in 2012 verschijnen.

Wat betreft de vervanging van Outlook heeft de iPad (2) een prima mail programma.
Daarnaast kun je alternatieven zoeken in de AppStore die aanwezig is in iOS.

De iPad biedt veel mogelijkheden maar heeft geen SSD/Flash mogelijkheden. Maar
de tablet is wel standaard voorzien van 16GB, 32GB en waarschijnlijk ook 64GB
opslagruimte.

De iPad 2 is vanaf 25 maart beschikbaar in Nederland.

Laatst bewerkt:
Helaas moet ik het oneens zijn met je

Ten 1ste heel erg bedankt voor je antwoord maar . . . . . . jij schrijft:
Er is op het moment geen tablet met bel mogelijkheden.
De Ambiance Technology ATP-103G heeft volgens mij wel Windows maar heeft als nadeel een echte harddisk en dat lijkt mij verre van handig bij een tablet, toch ?

groetjes

Dit klopt niet helaas:
Microsoft komt waarschijnlijk pas rond september 2012 met Windows 7 voor tablets. Dat meldt persbureau Bloomberg.
Volgens Bloomberg begint Microsoft pas aan het einde van dit jaar met het testen van de beta-versies van deze speciale versie
van Windows voor tablets. Analisten zijn niet blij met de boodschap. Zij denken dat Microsoft te laat is met het nieuwe
besturingssysteem nu de concurrenten Android en Apple al de markt van de tablets beheersen

De tablet die jij aangeeft heeft een instabiele Windows 7 editie. Zoek eens naar SamSung Galaxy Tab,
dit is ook een goed alternatief.

Laatst bewerkt:
Ik zou ook voor de iPad gaan, dit is momenteel een van de betere tablets die er op de markt is en je kan de iPad synchroniseren met Outlook. Echt bellen kan hij niet, maar je kan wel bellen via Skype en dat is meestal gratis of goedkoper dan via een mobieltje. En met 64GB ruimte heb je meer dan genoeg :thumb:
Zoek eens naar *knip*voor meer informatie over de iPad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ten 1ste heel erg bedankt voor je antwoord maar . . . . . . jij schrijft:
Er is op het moment geen tablet met bel mogelijkheden.
De Ambiance Technology ATP-103G heeft volgens mij wel Windows maar heeft als nadeel een echte harddisk en dat lijkt mij verre van handig bij een tablet, toch ?

groetjes

Ik heb de ATP-103G ook al paar keer laten vallen werkt nog steeds goed!
Het voordeel is inderdaad de sync met outlook met je desktop, en ik kijk films op tv via mn xbox (media streaming in media player --> de Windows media centres funcie op xbox zuigt naar mijn mening) En als je wil kan je volgens mij de Harddisk wel vervangen voor SSD net als geheugen :)
En over stabiliteit niks te klagen! gebruik open ovice met uitrol toetsenboard tijdens college's en VLC player in de trein.
Wel een tip: gebruik de sluimerstand energie zuinig en boot heel snel!

Hoop dat je er wat aan heb!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan