Welke (speciale)tekens worden er in de mappen door windows Xp ondersteund ?? Ik wil een map aanmaken met de opzet:
"Æ naam van de mapÆ",
Edit: "Kijk en daar gaat het al mis, " Æ " had een v'tje in een soort underscrpit moet zijn, uit de speciale tekens"
waarbij de bedoeling is dat deze map altijd als laatste in de verkenner wordt weergegeven. zoals onder
1map
2map
$map
%map
Amap
Bmap
Cmap
Æ map
De standaard tekens ( boven de cijfers ) komen altijd boven te staan, terwijl ik ze juist aan de onderzijde wil zien.( de rest v/d mappen wel op alfabetiche volgorde )
Ik twijfel of windows met eens gaat worden met mijn oplossing, tekens knippen+plakken uit word. Zeker als deze mappen verplaatst of gebackuped gaan worden.
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen, eventueel een alt. oplossing?
Google en div. forums hebben me tot nu toe geeen duidelijkheid kunnen geven.
alvast bedankt
"Æ naam van de mapÆ",
Edit: "Kijk en daar gaat het al mis, " Æ " had een v'tje in een soort underscrpit moet zijn, uit de speciale tekens"
waarbij de bedoeling is dat deze map altijd als laatste in de verkenner wordt weergegeven. zoals onder
1map
2map
$map
%map
Amap
Bmap
Cmap
Æ map
De standaard tekens ( boven de cijfers ) komen altijd boven te staan, terwijl ik ze juist aan de onderzijde wil zien.( de rest v/d mappen wel op alfabetiche volgorde )
Ik twijfel of windows met eens gaat worden met mijn oplossing, tekens knippen+plakken uit word. Zeker als deze mappen verplaatst of gebackuped gaan worden.
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen, eventueel een alt. oplossing?
Google en div. forums hebben me tot nu toe geeen duidelijkheid kunnen geven.
alvast bedankt