mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
Ik heb lang geleden hier eens een vraag gesteld, maar ben door een crash de oplossing kwijtgeraakt. Ik dacht de oplossing terug te kunnen vinden in mijn profiel op deze website, maar ik vind het niet.
In een tabel heb ik 85.000 rijen met gegevens verdeeld over 1.000 gestructureerde kolommen (kolom B is bijvoorbeeld "postcode", kolom G is "provincie"); . In een aantal kolommen komen slechts enkele waarden voor, soms heel diep weg (de eerste waarde pas in rij 52.704). Daarom wil ik de kolommen voorzien van een extra cel - in G1 moet dus gezocht worden welk woord ergens in die kolom steeds voorkomt ("postcode).
Ik herinner me dat het een matrixformule was...
Wie helpt mij aan een formule of aan een link naar de eerder gestelde vraag?
Vriendelijke groet,
Marianne
In een tabel heb ik 85.000 rijen met gegevens verdeeld over 1.000 gestructureerde kolommen (kolom B is bijvoorbeeld "postcode", kolom G is "provincie"); . In een aantal kolommen komen slechts enkele waarden voor, soms heel diep weg (de eerste waarde pas in rij 52.704). Daarom wil ik de kolommen voorzien van een extra cel - in G1 moet dus gezocht worden welk woord ergens in die kolom steeds voorkomt ("postcode).
Ik herinner me dat het een matrixformule was...
Wie helpt mij aan een formule of aan een link naar de eerder gestelde vraag?
Vriendelijke groet,
Marianne