Welke telefoon???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammybeeck

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2012
Hoi Hoi ik mag bijna een nieuwe telefoon uitzoeken... Eindelijk! Zat eerst te kijken voor een Lumia maar weet niet precies welke en of er misschien iets beters is.. Wil wel graag een Nokia. Heeft iemand tips voor een mooi toestel/goed/niet al te duur toestel? Ik wil gewoon een abonnement, Zit nu bij KPN wil daar denk ik wel blijven... Tenzij het echt een heel groot verschil is natuurlijk haha.

Ik kan volgens mij kiezen uit de volgende Nokia telefoons :
Nokia 700, Lumia 710, c5-00, Lumia 800 en Nokia e6 :) twijfel zelf het meest tussen de twee lumia telefoons maar tips zijn meer dan welkom. Moet toch 2 jaar met die telefoon doen he :)

ik zeg de lumia 800 dat is (nu nog) hun vlaggen schip.
kan je er ook van uitgaan dat die nog een poos word ondersteunt.

waarom wil je percee nokia?

Laatst bewerkt:
Ik had vroeger altijd Nokia (de trouwe 3310) en baalde er altijd van dat nokia niet meer mee ging met z'n tijd. Daarom ben ik blij dat ze eindelijk weer goede smartphones maken! Ohja slim, had ik niet overna gedacht. Worden veel telefoons niet meer ondersteunt na een tijdje dan?

na een poos krijg je geen software updates meer. ik weet alleen niet hoe dat geregeld is met windows phone.(gebruik zelf android)

Hoi Hoi ik mag bijna een nieuwe telefoon uitzoeken... Eindelijk! Zat eerst te kijken voor een Lumia maar weet niet precies welke en of er misschien iets beters is.. Wil wel graag een Nokia. Heeft iemand tips voor een mooi toestel/goed/niet al te duur toestel? Ik wil gewoon een abonnement, Zit nu bij KPN wil daar denk ik wel blijven... Tenzij het echt een heel groot verschil is natuurlijk haha.

Ik kan volgens mij kiezen uit de volgende Nokia telefoons :
Nokia 700, Lumia 710, c5-00, Lumia 800 en Nokia e6 :) twijfel zelf het meest tussen de twee lumia telefoons maar tips zijn meer dan welkom. Moet toch 2 jaar met die telefoon doen he :)

als je nog heeeeel even geduld hebt, er komen binnenkort namelijk allemaal nieuwe releases.

Oh oke.. Dat is wel irritant dan inderdaad.. Iemand daar ervaring mee met Nokia telefoons en updates?

als je nou slim bent (en je wil perse bij kpn blijven ;)), neem je een van de samsung toestellen. het is niet voor niets dat apple met dat merk rechtszaken begint, die dingen zijn gewoon concurrenten. die nokia's is allemaal nog leuk en aardig, maar uiteindelijk komt het gewoon door windows dat ze weer meedoen. en het is nog maar afwachten hoelang windows dat blijft doen...

Tegen de tijd dat jou nieuwe telefoon niet meer ondersteunt wordt is het alweer tijd voor een nieuwe hoor dus maak je daar maar niet druk over.....

Wat er niet vermeld wordt tot nu toe: nokia draait alleen windows mobile. Als je alleen wil bellen heb je de features niet nodig. Wil je allemaal leuke dingen doen op je smartphone bedenkt dan wel dat de windows market nog relatief weinig applicaties heeft.

kijk ook naar je internetabbonement. Asl je veel internet gebruikt en je hebt nog een onbeperkt internet contract is het voordeliger zelf je losse telefoon te kopen en je oude contract te houden.

Wat er niet vermeld wordt tot nu toe: nokia draait alleen windows mobile. Als je alleen wil bellen heb je de features niet nodig. Wil je allemaal leuke dingen doen op je smartphone bedenkt dan wel dat de windows market nog relatief weinig applicaties heeft.

kijk ook naar je internetabbonement. Asl je veel internet gebruikt en je hebt nog een onbeperkt internet contract is het voordeliger zelf je losse telefoon te kopen en je oude contract te houden.

Dat heb ik ja! Als ik dat doe blijf ik dan onbeperkt internet houden??? Chill ook wel iets om over te denken ja! een toestel in 1 keer betalen is alleen altijd zo duur (ja ik weet met abonnementskosten ben je duurder uit maar toch betaal je dat in termijnen) maar toch als het heel veel uitmaakt is het misschien wel iets om over na te denken. thnx

als je nou slim bent (en je wil perse bij kpn blijven ;)), neem je een van de samsung toestellen. het is niet voor niets dat apple met dat merk rechtszaken begint, die dingen zijn gewoon concurrenten. die nokia's is allemaal nog leuk en aardig, maar uiteindelijk komt het gewoon door windows dat ze weer meedoen. en het is nog maar afwachten hoelang windows dat blijft doen...

Hahaha ik wil sowieso geen samsung... :p dan nog eerder een HTC

De truc is een beetje dat als je je "gratis" nieuwe telefoon uitzoekt je automatisch ook een nieuw contract afsluit en je oude impliciet opzegt. Bij je nieuwe telefoon krijg je dus "gratis" ook een nieuw abonnement waarbij je internet 20 euro of meer per maand extra kost.

Let op, ik heb het uitgezocht voor T-mobile, maar ik neem aan dat voor KPN iets dergelijks geld. afhankelijk van je huidige contract, maandbedrag en verbruik etc.

Oke mooi dat ik dat weet! Ga ik het even uitzoeken voor KPN. 20 euro per maand is namelijk echt veel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan