Welke Tomb Raider zoek ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo,

ik heb vroeger een playstation 1 gehad met een tomb raider spel, maar er zijn zoveel delen van tomb raider dat ik niet weet welk deel het is. je had iedergeval in het spel een doolhof met een oud mannetje met een dienblad kon ik me nog herinneren en het was ook in een huis ofzo. het is al een best oud spel geloof ik. je kon er ook zwemmen geloof ik. weet iemand misschien welk deel ik bedoel?
 
Volgens mij is dat de eerste Tombraider. Het huis is van Lara Croft met haar butler. Je bgint dacht ik ergens in een grot met honden of tijgers.
 
Laatst bewerkt:
In vrijwel elk deel van Tomb Raider komt de butler voor.

Weet je nog een specifieke missie? Want wat je beschrijft kan toepasbaar zijn op elk deel.
 
Volgens mij bedoel je idd tomb raider 2:
images

Komt dat je bekend voor?
 
Ja!!!:d ik wil hem graag voor me pc hebben, weet iemand nog een adresje die dit spel nog te koop heeft?
 
Hoi,

Ik heb Tomb Raider 2 op marktplaats gevonden voor de PC, Maar nu heb ik een plaatje gevonden waarop de volgende besturingssystemen staan:

Windows 95/98/ME maar Windows XP staat niet op het hoesje

Zal die dan wel gewoon goed op XP draaien?
 
Zou Tombraider 2 niet zo oud zijn, dat deze voor Xp al uitgebracht is.
 
Je zal misschien de compatibiliteits modus moeten gebruiken. Je kan ook kijken of er een patch uit gebracht is voor de game om deze in XP te spelen.
 
Compatibiliteitseigenschappen gebruiken
Beheerders kunnen met een snelkoppeling de compatibiliteitsmodus voor een programma instellen. Hiervoor moeten de compatibiliteitseigenschappen op de juiste manier op de computer zijn geïnstalleerd en geregistreerd met behulp van de voorgaande stappen. De compatibiliteitsmodus inschakelen met behulp van een snelkoppeling:
1. Meld u aan als beheerder.
2. Klik met de rechtermuisknop op de snelkoppeling en klik op Eigenschappen.
3. Open het tabblad Compatibiliteit. Dit tabblad wordt alleen weergegeven als de interface voor de compatibiliteitsmodus op de juiste manier is ingeschakeld op de computer.
4. Schakel het selectievakje In compatibiliteitsmodus uitvoeren in om ondersteuning voor de compatibiliteitsmodus in te schakelen voor het programma.
5. Klik in de keuzelijst op de compatibiliteitsmodus voor Windows 95, 98, 2000 of Windows NT 4.0.
6. Klik op OK om de wijzigingen op te slaan.
7. Dubbelklik op de snelkoppeling om het programma te starten.

OPMERKING: wees voorzichtig met het negeren van waarschuwingen over een bepaalde versie van installatieprogramma's in de compatibiliteitsmodus. Sommige programma's zijn ontworpen voor een bepaald besturingssysteem en werken daardoor niet in latere versies. Dit zijn meestal systeemprogramma's die op zeer laag niveau worden uitgevoerd en ernstige problemen kunnen veroorzaken wanneer ze worden geïnstalleerd.
Bron:
http://support.microsoft.com/kb/279792/nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan