Welke tv kan ik het beste pakken als Game tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjKevin1

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2012
Hallo,
Ik wil graag een Game tv kopen
Alleen weet ik niet welke, Aan de grote zat ik te denken aan 102cm (40 inch)
Alleen nu vroeg ik me af kan ik me nu beter een Samsung kopen of een LG of een Panasonic enz
En welk model kan ik dan het beste kopen, Alvast bedankt
Budget: 400 tot 550 euro

MvG Kevin

Kijk bij een grote TV zaak om te vergelijken, LG is niet mijn favoriet overigens, Philips ook niet, zitten display's van LG in.
Samsung en Sony eens bekijken.
Hopelijk heb je een goede gaming videokaart.
En blurring doen alle tv schermen.

Ik denk niet dat we daar een goed antwoord op kunnen geven.
Ik heb vorig jaar kerst een nieuwe TV gekocht (niet speciaal om te gamen)
Ik heb eerst op internet 'alles' vergeleken.
Daarna ben ik naar de winkel gegaan en daar staan kijken, ik had een mooie aanbieding gezien en ben uiteindelijk met een TV naar huis gegaan die 200€ duurder was.
Alleen maar omdat ik in de winkel pas het kwaliteitsverschil zag van de verschillende schermen.

M.a.w. je kunt hier een goed advies krijgen maar ga zelf altijd in de winkel de verschillende schermen 'live' bekijken.
Het verschil in beeldkwaliteit kan enorm zijn, want ik neem aan dat je hem niet alleen koopt om te gamen, maar er ook op TV wil kijken.

Ik heb juist een philips gekocht vanwege de beeld kwaliteit.

Laatst bewerkt:
Kijk bij een grote TV zaak om te vergelijken, LG is niet mijn favoriet overigens, Philips ook niet, zitten display's van LG in.
Samsung en Sony eens bekijken.
Hopelijk heb je een goede gaming videokaart.
En blurring doen alle tv schermen.

Oke maar 2 dingen.
1 Wat is Blurring?
2 Ik wil hem voor op mijn xbox 360 slim op aan te sluiten en misschien soms laptop maar dat hoeft niet

Ik denk niet dat we daar een goed antwoord op kunnen geven.
Ik heb vorig jaar kerst een nieuwe TV gekocht (niet speciaal om te gamen)
Ik heb eerst op internet 'alles' vergeleken.
Daarna ben ik naar de winkel gegaan en daar staan kijken, ik had een mooie aanbieding gezien en ben uiteindelijk met een TV naar huis gegaan die 200€ duurder was.
Alleen maar omdat ik in de winkel pas het kwaliteitsverschil zag van de verschillende schermen.

M.a.w. je kunt hier een goed advies krijgen maar ga zelf altijd in de winkel de verschillende schermen 'live' bekijken.
Het verschil in beeldkwaliteit kan enorm zijn, want ik neem aan dat je hem niet alleen koopt om te gamen, maar er ook op TV wil kijken.

Ik heb juist een philips gekocht vanwege de beeld kwaliteit.

Oke maar waar kan ik dan het beste op letten?

want ik neem aan dat je hem niet alleen koopt om te gamen, maar er ook op TV wil kijken.
Klopt maar ik heb op andere forums gezien dat ik ook moet letten op uhm.. volgensmij iets van vertraging ofzo. wat bedoelen ze hiermee?
Dus als je bijvoorbeeld op de xbox schiet hoelang het duurt totdat het op het scherm komt.?

Laatst bewerkt:
Haha, als je op de X-Box schiet gaat ie er dwars doorheen en komt ie niet meer tegen/door de TV.:p

Maare, de vertraging is in een bewegend beeld op die TV, de leds (meestal) kunnen de versnelling niet volgen en ijlen nog wat na, dat is blur, wordt soms wat wazig op sommige delen van het scherm.
Philips en ook LG, waar die display's worden gemaakt, kunnen idd een mooi beeld hebben maar de duurzaamheid, veel over te vinden en ook door ervaringen in mijn omgeving, kan te wensen overlaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan