Welke TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Ik wil graag een TV kopen.
Het moet een Smart TV zijn en moet ook 3D hebben.De max prijs is 900 euro

Welke is beter LCD of LED.En voor 3D wil ik dat het 3D effect sterk is.Want ik heb een keer een film gekeken op in TV in 3D het was 3D maar was niet zo goed,de effect was niet zo sterk.

Alvast bedankt.

Topic verplaatst van Hardware-Beeldscherm/LCD/TFT ---> Audio/video apparatuur-Televisie/DVD/Video.

Succes met je vraag.

Zelf heb ik deze http://www.philips.nl/c/televisie/7000-series-107-cm-42-inch-easy-3d-dvb-t-c-42pfl7656h_12/prd/nl/ en bevalt uitstekend!
De prijs is inmiddels behoorkijk gezakt en ligt nu binnen je budget.http://www.mediamarkt.nl/mcs/produc...L4007H-12,10259,346196,275521.html?langId=-11 (typenr is ietsjes anders, wat precies het verschil is weet ik niet zo vlug, geen ambilight?)
Bijkomend voordeel van deze is dat je de zenders in de volgorde kunt zetten die je zelf wilt anders dan bij Samsung b.v. die ik op de slaapkamer heb, daar zit je n.l. aan een favorietenmenu vast en een ingewikkelde afstandsbediening (miskoop van mezelf :o)
De philips afstandbediening is kinderlijk eenvoudig.

Laatst bewerkt:
@Edmoor: Waarom is deze TV zo goedkoop :D?
@Mik Zjegger: Kun je die link aanpassen aub? Want het werkt niet bij mij

Laatst bewerkt:
Dat vroeg ik me dus ook af maar heb hem toch gekocht en hij bevalt zoals ik al zei heel erg goed :D
Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem alleen voor films en gaming gebruik.
TV zenders kijken doe ik niet. Niet eentje.

Laatst bewerkt:
Is er een ingebouwde WIFI? En misschien nog een kaartlezer?
En waarom staat er bij in het eind "Europees model, Smart TV functie werkt mogelijk niet 100%" ?

Ik gebruik dat allemaal niet dus heb geen idee.
Ik weet alleen dat ik het voor mijn gebruik een fijn toestel vind met prachtig scherp beeld en schitterend 3D met normale lichte brilletjes.
Nog lichter dan die in de bioscoop.
Het is passief 3D dus brillen zonder batterijen.

Laatst bewerkt:
Philips, althans het model dat ik heb, heeft idd wifi, mediastreaming van pc naar tv enz.
Ik kan met windows mediaplayer al m'n muziek- en videobestanden op de tv afspelen.
Ik doe het dan wel bekabeld maar het kan ook draadloos.

Ik heb bij de TV een Media Player staan die via HMDI op de TV is aangesloten en met UTP op m'n netwerk.
De Media Player heeft een interne 2 TB disk waar ik alles op kan zetten vanaf iedere PC (3) in het netwerk.
In m'n netwerk is ook een NAS aanwezig met 2x2 TB waarvan de inhoud ook door de Media Player kan worden afgespeeld.
De WIFI gebruik ik dus niet omdat dat niet echt geschikt is voor het streamen van HD video bestanden en de 3D films die ik heb zijn allemaal HD MKV's. Deze staan allemaal op m'n NAS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan