welke van de 2 het beste?

• Onderwerp starter Onderwerp starter papi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

papi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2012
Hallo allemaal,
Ik wil binnenkort een laptop kopen dus heb ik hier en daar gezocht op internet en ik kan niet kiezen tussen 2 laptops.
De laptops wil ik gemiddeld zo een 6 uur per dag gebruiken voor:

- gamen (niet de allernieuwste games, maar wat lichtere games zoals WoW , GTA San Andreas en Minecraft).
- films downloaden en kijken
- schoolwerk

Dit zijn de laptops :

http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en-Netbook-Notebook/HP-G72004SD--3rd-i73612QM/1362864

of

http://www.mycom.nl/Product/Notebook-en-Netbook-Notebook/Asus-K75VMTY126V3rd-i73610QM/1362932

Het grootste verschil lijkt mij dat de Asus laptop een NVidia GeForce GT 630M heeft met 2GB.
En de HP heeft een Nvidia GeForce GT 650M met 1GB.

Nou heb ik mij ergens laten informeren dat 1GB voor een videokaart genoeg is voor mijn gebruik, en dat de GT 650M een stuk
sneller is als de GT 630M.

Dus dan lijkt de HP mij een betere aankoop, aangezien zijn videokaart sneller is?

Note: Ik heb niet veel verstand van laptops, misschien zie ik wat over het hoofd, vandaar deze vraag :)

HP G7-2004SD Kwa gamen goed kan battlefield 3 op max aan terwijl de asus bf3 op medium kan
Edit: de hp heeft een Radeon HD 7670M geen Gtx 650m
Als je moest kiezen tussen een 650m of een 630m moet je zeker voor de 650 gaan
Gb zecht niet zoveel

Laatst bewerkt:
De hp is iets beter maar mijn voorkeur gaat toch
naar de asus omdat dit gewoon een kwaliteits merk is en een hp vaak problemen oplevert.

Je moet echt voor die Asus gaan. HP is zo erg slecht. Zie mijn oude topic: Klikkerdeklik! Steeds maar witte schermen/strepen door het beeld heen. Het scherm is 2 keer vervangen en steeds bleef ie strepen/witte schermen vertonen. Ik heb nu (na een half jaar zeulen) een Asus X53SD-SX209V en het is zo'n goede laptop. Hij heeft al zijn beloftes waargemaakt. Lange accu, heerlijk snel en een mooie videokaart (NVIDIA Geforce 610M). Hartstikke mooi afgewerkt met een aluminium behuizing van binnen. En als je nu een laptop koopt kun je binnenkort voor €15,- upgraden naar Windows 8 Pro, wat ik zeker ga doen. Dus geen HP kopen!

Suc6:D!

Dankjullie wel, de HP valt sowieso af dan, heeft iemand anders misschien een betere aanrader dan deze Asus?
Mijn budget is rond de 800.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan