welke van de 2 is beter

Status
Niet open voor verdere reacties.

rchood

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo,

Mijn moederbord is kapot gegaan en nu heb ik hem terug gestuurd voor garantie maar nu krijg ik een ander moederbord terug. En nu vraag ik me af of ik wel een net zo goed of beter moederbord terug krijg.

Dit is het moederbord wat ik heb ingestuurd:
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=15&l3=226&l4=0&model=744&modelmenu=2

En dit is het moederbord wat ik terug krijg:
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=15&l3=148&l4=0&model=375&modelmenu=2

Kunnen jullie me vertellen welke beter is?
Alvast bedankt!

Die vraag impliceert dat er eentje slechter zou zijn, maakt Asus die dan bewust slechter?

Die 32SLI heeft een SLI modes op 16x, die andere op 8x, voor de rest weinig verschil, maar je kunt toch ook wachten tot ze dezelfde kunnen leveren?

Ik weet niet of die slechter is maar ik heb dat moederbord gekozen omdat er geen ventilatoren op zaten en op die andere zit wel een ventilator.

Maar ze hebben helemaal niets overlegd met mij en daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Hoi !

Zonder overleg hoef je dit niet te accepteren, maar misschien moet je wat langer wachten er voorover hebben !

Greetz,

Harry.

Ik weet niet of die slechter is maar ik heb dat moederbord gekozen omdat er geen ventilatoren op zaten en op die andere zit wel een ventilator.

Maar ze hebben helemaal niets overlegd met mij en daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Aangezien 1 van jou eisen "Geen ventilator" is is het teruggekomen mobo niet gelijkwaardig of beter dan het ingeleverde mobo,
Ik zou teruggaan en stampij schoppen :) dan geld waarschijnlijk de opmerking van Harry wel.....

Een leverancier moet het product vervangen door een gelijkwaardig product.
Het product is niet gelijkwaardig, de snelheid van de PCI-E sloten in SLI modus is minder, er zit geen heatpipe koeling en bovendien de A8N32 SLI-DeLuxe is een bord dat nu nog ongeveer € 110,- moet kosten terwijl de A8N SLI-Deluxe voor ongeveer € 15,- / 25,- minder over de toonbank gaat.
Als ze hier geen compensatie voor gegeven hebben zou ik niet akkoord gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan