Welke van de 2 laptops?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shagster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2010
Hallo,

Ik zit te twijfelen tussen 2 laptops. Ik wil hem voornamelijk alleen maar gebruiken om te internetten en voor foto's en af een toe video vanaf de camera. Spellen en dergelijke is voor mij niet nodig.

http://azerty.nl/producten/vergelijk/?vergelijk=1&hrefterug=%2Fproducten%2Fzoek%2F%3FPAGINA%3D1%26amp%3BGRID%5B1098%5D%3Don%26amp%3BZOEKTERMEN%3Dkabel%26amp%3BSORTERING%3Dprijs_asc%26amp%3BGRID%5B1098%5D%3Don%26amp%3BVERFIJNING_105%5B1196%5D%3Don

Heb ze beide tevergelijking zo laten zien.

Alvast bedankt.

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Sorry maar je link werkt niet zie geen van beide staan om welk merk en type gaat het?

Hoi,

Ja dit is een moeilijke qua merk zeer zeker de Asus maar qua hardware de hp maar de Hp staat niet echt goed bekend ,maar wat wil je met het notebook gaan doen?

Is puur om te internetten en de normale stuff zoals foto's/filmpjes er op zetten tekst verwerking beetje youtube en dergelijke.

Spellen heb ik me ps3 voor dus die komen niet meer op m'n pc.

Hoi,
Ja stom had ik al kunnen lezen in je eerste bericht :o misschien is deze een goed alternatief of wil je een 17 inch

ach ken gebeuren ;-)

En ja wil wel een 17 inch.. en qwa prijs klasse rond die 2 die ik liet zien.

Hoi,

Ja dat begreep ik al qua prijs en de 17 inch eigenlijk ook maar je weet nooit, misschien dat dan toch de asus uit jouw link de beste optie voor je is

de Hp staat niet echt goed bekend ,maar wat wil je met het notebook gaan doen?

HP stond wel degelijk bekend omdat het prima laptops had die het erg lang uithielden. Afgelopen jaren is dit minder geworden, maar om dan direct te zeggen dat het niet goed bekend staat.. (HP stond bekend vanwege de kwaliteit van de laptops. HP had ook 2 lijnen. HP zelf, en Compaq. Compaq was goedkoper en redelijk voor thuis gebruik, en onder de naam HP, was het meer gericht op de Bussiness wereld.)

Hoi,

Oke dat kan maar als ik hier lees en verschijnende reactie van helpmijers dan lijkt mij dat de asus een betere optie is,en je zegt het zelf ze zijn minder geworden dus waarom dan voor een hp kiezen?

Of hier bijvoorbeeld. Wanneer een advocaat deel zou nemen aan deze discussie dan zou hij nu reageren met : "I'll rest my case".

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan