welke van de 2 schijven beter voor XP installatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xfiles

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2009
Berichten
3
Ik zit op dit moment met een dilema, Ik gebruik Windows XP Home Edition en wil hem gaan herinstalleren, ik heb op mijn harde schijven benchmarks uitgevoerd en er komen er 2 uit voor die snel zijn zodat XP goed zal lopen.

Hier zijn de stats van de benchmark:

1500 GB
min :47.0MB/s
max :110.2MB/s
average :82.7MB/s
access Time:16.2ms
Burst Rate :159.0MB/s
CPU :1.6%

1000 GB
min :41.5MB/s
max :82.9MB/s
average :69.5MB/s
access Time:12.8ms
Burst Rate :165.4MB/s
CPU :2.0%

Mijn vraag is dus, welke van de 2 harde schijven is het meeste geschikt voor de XP installatie? want de een kan sneller lezen, maar de andere is weer sneller te bereiken.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Maakt helemaal niks uit, in de praktijk zul je echt geen verschil merken
 
Bedankt voor je antwoord :)

En stel dat ik dan op mijn 1000 GB harde schijf windows zet maakt het dan kwa preformance wel uit als ik dan mijn spellen op de 1500 GB zet of niet?

want op dit moment merk ik als ik een game + serie opstart ze bijde snel opstarten omdat ze elk op een apparte hardeschijf staan
 
Bedankt voor je antwoord :)

En stel dat ik dan op mijn 1000 GB harde schijf windows zet maakt het dan kwa preformance wel uit als ik dan mijn spellen op de 1500 GB zet of niet?

want op dit moment merk ik als ik een game + serie opstart ze bijde snel opstarten omdat ze elk op een apparte hardeschijf staan

Als je tevreden bent over je huidige configuratie, dat gewoon houden zo dan
 
ben niet tevrede want ik heb hem van de week geherinstalleerd op deze hardeschijf:

122gb
min :2.2 MB/s
max :57.1MB/s
average :44.8MB/s
acces :14.4ms
Burst :90.3MB/s
CPU :1.1%

maar die is merkbaar trager, vandaar dat ik die vraag dus stel welke van die andere 2 de beste kandidaad is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan