Welke van de 2?

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Ik ben op zoek naar een laptop voor school voor 1 van mijn kinderen. nu twijfel ik tussen de volgende 2;

Het gaat natuurlijk voornamelijk om schoolwerk maar een spelletje Rocket Leaque moet ook wel kunnen

Ik heb zelf ooit een laptop met touchscreen gehad: nooit gebruikt. In weze dus een nutteloze toevoeging. Vraag jezelf af of het hebben van een touchscreen opweegt tegen de duidelijk betere specs van de andere keuze. Persoonlijk zou ik voor de laptop met de beste specs gaan, die gaat langer mee.

Zou die 2e doen, met een core ultra en is 512GB wel voldoende opslag?

De 13e en 14e generatie kan een probleem hebben.

Als ik die eerste neem dan is dit de beste keuze toch?
Mijn andere zoon heeft ook een touchscreen en die gebruikt het dus wel vaak, lastig lastig keuzes maken.

Bijlagen

• Screenshot_20250713-212825.Chrome.png
    Screenshot_20250713-212825.Chrome.png
    279,6 KB · Weergaven: 3
Leuk dat mensen van afstand kunnen bepalen hoeveel geheugen je nodig hebt :). Ik heb al jaren niet genoeg aan 1TB, dus voor mij zou de keuze toch echt anders zijn. Nogmaals: het uiteindelijk gebruiksdoel moet bepalen welke het slimst is in jullie geval. Wil je bijvoorbeeld grafisch werk kunnen doen met een Wacom pen, dan kan een touchscreen bijvoorbeeld weer een plus zijn.
Technisch val je denk ik aan beide systemen niet echt een buil.

Het echte doel is natuurlijk school, hij gaat naar het voortgezet dus een heel bijzondere laptop hebben ze daar niet voor nodig. Vanuit school kun je ook huren voor teveel geld maar wij kopen hem zelf.
Ik ga denk ik toch voor de 1e, denk dat die ook iets steviger is als zo'n 2 in 1 laptop..

Terug
Bovenaan Onderaan