Welke van de twee ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zit tussen beide systemen sowieso niet veel verschil. ik zou die van je oom nemen, alleen zou ik voor een seagate 7200 rpm harddisk gaan ipv die wd schijf, simpelweg omdat deze naar mijn mening het meest betrouwbaar zijn. mocht je toch voor het systeem van firest0rm gaan zou ik sowieso niet voor kingston valueram gaan (slechte ervaring mee) en zou ik wederom vertrouwen op een seagate harddisk.

Het systeem van je oom. Ze zijn heel erg vergelijkbaar, het enige betere aan die van je oom is de WD schijf met SATA3 (ook wel SATA600 genoemd) aansluiting. De Samsung disk in de config van firestorm is een SATA2 (SATA300).

@ Example: vergeet niet dat die WD schijf een SATA3 aansluiting heeft en de Samsung (niet Seagate :p ) van firestorm een SATA2 is.
Met Kingston Valueram is niks mis, draait hier en bij anderen die ik ken al jaren naar tevredenheid dus ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met jouw setje.
En over het algemeen staat juist WD beter aangeschreven dan Seagate.. Naast het feit dat dit geen Seagate harde schijf is maar een Samsung (ook al wordt de Samsung harddisk divisie nu overgenomen door Seagate). Samsung en WD zijn allebei goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan