Welke van die twee moet ik kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

swat28

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Berichten
8
Hallo ik wil een video kaart kopen maar ik kan niet kiezen tussen die twee video kaarten die ik hier onder heeft genoemd.Ik heb gehoord dat je bij Geforce 8600 gt beter games kan spelen.Maar ze hebben zelfde specificaties Ati 2600xt is nog sneller en groter
Mijn bedoeling is dat ik de nieuwste games gemakelijk kan spelen zonder tragingen.

Welke kan ik best nemen denken jullie.

Deze

Sapphire ATI 2600XT,512MB TV-out,2xDVI-I,PCIe,DDR3,HDMI
Deze heeft meer geheugen en nog sneller

Of deze

De NVIDIA GeForce 8600 GT/540 is uitgerust met 256 MB GDDR3
Deze is minder snel en heeft weinig geheugen

Wacht op jullie beoordelingen.:thumb:
 
Vermeld nog even de rest van je huidige systeem. Dan kan er beter antwoord worden gegeven op je vraag.
 
Dell optiplex 745



Intel core 2 duo 3.6 Ghz

2 GB ddr 2 geheugen

Pci expres x16

ik weet niet meer hoesnel de moederbord was



Maar asl ik ga kiezen tussen die twee welke kan ik best nemen
 
hey kan Sapphire ATI 2600XT de nieuwste spellen draaien bijvoorbeeld:Crisis, CoD 4Battlefield 2142,spiderman 3,Hellgate en GTA 4
 
Kan wel maar je zult niet zo op hoge instellingen kunnen spelen neem het van mij aan, want een maat van mij heeft precies die kaart en hij kan spellen niet op z'n hoogst spelen.

En ik heb de Geforce 8600gts en ik kan gewoon wel alles op z'n hoogst spelen :thumb:

Dus ik raad je echt die kaarten aan die ik je toen straks aangaf voor maar 160 euro :thumb:
 
Ok dan wacht ik nog af tot dat ik genoeg geld voor heb

Bedank voor jullie hulp.
:thumb::thumb:
 
hey,

Ik heb zelf ook de ati hd2600xt :evil: maar hij valt mij inderdaad zwaar tegen ik kon beter een 8600gts kopen, Swat28 maak niet dezelfde fout als ik heb gedaan :p de geforce kaarten zijn duidelijk stukken beter.
 
Wat denk jullie over deze

XFX 8600 GT/620 XXX

Kan ik Crysis spelen met deze videokaart het hoef niet op z'n hoogst instellingen
 
met deze kaart kun je denk ik crysis zelfs bijna op z'n hoogste instellingen spelen bijvoorbeeld 1280 X 1024 met alle details aan, maar zonder antialiasing :thumb:
 
Sapphire HD2600XT



Deze video kaart ga ik kopen het is nog sneller dan GeForce 8600 GT



En het is GDDR4
 
Sapphire HD2600XT hoe groot is deze ik konde nergens vinden hoeveel cm die is
want ik heb een dell optiplex 745 kast ik denk niet dat het past ik moet dan een nieuwe kast kopen.

Als jullie enege idee hebben hoe groot die is wil ik graag horen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan