Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er bestaat geen SP2 voor Windows 98. Wel een Internet Explorer 6 Service Pack 1Steeg zei:Hallo, ik heb windows 98 en nou wil ik weten of ik SP2 er ook op zit.
Om te kijken of je een servicepack of andere essentiele updates nodig hebt kun je naar Windows Update gaan.Steeg zei:Hoe kan ik daar achter komen en waar kan ik dat anders eventueel downloaden?
Windows 98 en Windows 98SE (Second Edition) zijn verschillende besturingssytemen.Steeg zei:Ik heb nog een computer met windows 98 en ik zie dat als ik met de rechtermuisknop op deze computer klik en dan naar eigenschappen ga dat daar tweede editie onder staat.
En bij de laptop waar ik nu op zit staat dat er niet onder...kan ik aan de 2de editie komen door hem te downloaden? Want bij windows update geeft hij het volgens mij niet aan.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.