welke versie Vista voor gamepc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Mijn zoon heeft een PC gekocht; een intel core2 quad Q6600 (2,4 Ghz).
Nu wilt hij Vista er op zetten, maar er zijn zoveel versies. Hij wilt zware 3D spelen, zoals Halo, FEAR e.d.

Er is weliswaar zo veel informatie op het web, maar ik kom er niet uit, welke geschikt is.voor zijn gamePC. Wie weet en raad me aan welke versie van Vista hij moet/kan nemen?

groet,

Robin
:rolleyes:

als ik U was zou ik voor spellen geen Vista erop zetten ,maar XP ,
want Vista gaat niet goed om met spellen

succes

toch zijn er bij mij spelen wt op xp niet draai.
denk aan gears of war en Kane and Lynch Dead Men deze crasht in xp na 3 minuten al.
in vista gaat het geheel fout loos
de spelen die u opnoemde zijn meer voor xp.
maar waarom maak je geen multie boot heb je het beste van alle 2.

Precies wat ik ook wil gaan doen, multiboot. XP heb ik al, dus nu nog de Vista voor de spellen die hier alleen op draaien.

Ik weet dat er nog steeds kinderziekten zijn in Vista, maar deze heb ik wel nodig om bepaalde spellen te kunnen draaien, zoals Halo 2 en wat nog komen gaat.

groet,
:)

Als het voor games zijn is vista home premium een goede keus, ik heb deze zelf en merk dat er geen problemen mee zijn.

Precies wat ik ook wil gaan doen, multiboot. XP heb ik al, dus nu nog de Vista voor de spellen die hier alleen op draaien.

Ik weet dat er nog steeds kinderziekten zijn in Vista, maar deze heb ik wel nodig om bepaalde spellen te kunnen draaien, zoals Halo 2 en wat nog komen gaat.

groet,
:)

En het is niet zo dat Vista overal fouten geeft, bij mij draait Vista Ultimate al maanden geheel probleemloos. Als eenmaal alle apparaten goede drivers hebben en je houdt Vista goed up to date draait Vista goed :)

Laatst bewerkt:
allemaal bedankt, mijn zoon wilt nog ff wachten. Voorlopig alleen XP.
groet,

Robin:thumb:

voor games moet je natuurlijk XP nemen, gaat veeel beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan