welke versie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

paus

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Berichten
43
als ik kazaa wil instaleren krijg ik de melding dat ik i.e. versie hoger dan 4.0 moet hebben maar ik heb volgens mij de laatste versie bij xp
 
ik zou in elk geval kazaa lite gebruiken, geen spyware en in het nederlands te krijgen.
misschien is je probleem dan ook opgelost
 
het probleem moet volgen mij zitten in explorer en niet in kazaa want als ik apparaatbeheer open krijg ik ook een melding dat mmc client van internet explorer 5.5 of hoger geinstaleerd moet zijn
 
gewoon ff voor de zekerheid IE opnieuw installeren kan denk ik geen kwaad:
bij config->software->windows onderdelen toevoegen of verwijderen en dan internet explorer afvinken.
daarna dat weer doen maar dan weer AANvinken.
 
ja dat heb ik ook al gedaan maar als ik na het verwijderen internet opstart werkt ie gewoon alleen de koppelling van het startmenu werkt niet
 
wat je ook nog kunt proberen is om een nieuwe IE te downloaden en die OVER je huidige installatie HEEN te zetten?
 
opgelost

dat werkt ook niet want tijdens de instalatie krijg ik de melding dat er al een nieuwere versie opstaat ook als ik alles eraf gehaald heb .maar vandaag kon ik opeens wel kazaa instaleren en werd er niet meer getwijfeld aan de juistheid van de ie versie bedankt voor het meedenken en de groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan