Welke versterker raad u mij aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJMaurice

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2007
Berichten
23
Goedendag,

Graag wil ik wat informatie over een passende versterker. Welke versterker
zou de volgende subwoofer goed aan kunnen sturen. En hoeveel ampere zou die nodig hebben. Het is namelijk voor in de auto.

De woofer: TS-W3001D4 30cm 4Ω SPL Champion Series Sub (3000W)

Specificaties

Maximum vermogen 3.000 Watt .
Nominaal ingangsvermogen 1.000 Watt .
Frequentiekarakteristiek 20 - 150 Hz .
Laagste resonantiefrequentie (Hz) 33,3 .
Gevoeligheid (1W/1m) 92 dB .
Grootte subwoofer (cm) 30 cm .
Materiaal subwoofer Composite IMPP™ cone woofer using Interlaced Carbon Fibre with Butyl Rubber Edge .
Dubbele 4Ω spreekspoelen: 2 of 8Ω Ja .
Spreekspoel bobijn type Phenol resin coated glass cloth bobbin .
Magnets Double-stacked, high power .
Aanbevolen verzegelde behuizing (Litres) 22,6 .
Micro Fibre Surround Ja

Aangezien het een dubbele spoel is kunnen hier wellicht ook 2 versterkers op. Het liefst wil ik er 1. Maar alle informatie is welkom.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Maurice Le Roux
 
ehhh, je bedoeld een 1000 Watt sublaag speaker in je auto en daar komen nog de speakers bij voor het hoog en midden bij?

Ik zou de speaker niet volledig gaan belasten, want daar kan je een redelijke zaal mee vol pompen.

Misschien geen antwoord op je vraag, maar wel een reactie om eens na te denken of je je gehoor aan dit soort volumes wilt blootstellen in een auto.

Ik ga je hier dus geen goed advies geven bij deze keuze, omdat ik het niet op mijn geweten wil hebben dat jij door mijn schuld over een paar jaar met een gehoorapparaat door het leven moet gaan lopen.

Sorry, Loony
 
Inderdaad, hier heb ik dus werkelijk niks aan.

Misschien is dit wel niet eens voor mij, misschien wel niet eens voor de auto terwijl die rijdt, gewoon voor de show bijvoorbeeld.

Ja hier komen nog extra speakers bij, maar daarvoor kan ik beter een 2e versterker pakken neem ik aan.
 
Inderdaad, hier heb ik dus werkelijk niks aan.

Misschien is dit wel niet eens voor mij, misschien wel niet eens voor de auto terwijl die rijdt, gewoon voor de show bijvoorbeeld.

Ja hier komen nog extra speakers bij, maar daarvoor kan ik beter een 2e versterker pakken neem ik aan.

Ja, wat wil wil je precies ?
Sorry, misschien heb ik jouw vraag verkeerd beoordeeld.

Wil je een actief of een passief systeem ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan