welke video kaart is aan te raden voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dimitri10011

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2006
ik speel veel games en wil dan ook meestal de nieuwe spellen ook spelen...
ik heb alleen het grote probleem dat mijn videokaart nog al uit de oudheid komt (toen hadden ze geen videokaarten, weet ik, ik namelijk ook niet xD)

welke kaart is mij aan te raden en hoeveel gaat dat mij kosten

winkels bij mij in de buurt

dixons
kijkshop (af te raden)
dynamite (erg duur hoorde ik)

wat voor moederbord heb je ... welke aansluitingen zitten erop ... en welke snelheid heeft deze aansluiting (AGP 2X 4X ...) want dat kan je keuze al een heel veld beperken.

als je geen merkPC hebt ; zou er een handleiding moetten bijzitten ..., anders staat er wel ergens een merk/model/nummer op het moederbord in de kast gedrukt - dan kunnen we al opzoeken wat er op zit ...

ik neem aan dat dit een HP Vectra is, en nee best dat andere Certificate niet overtypen ... dat is de unieke serienummer van je windows .... en das wel effe flagrant
dus ik ga op zoek wat er in die VL inzit

en inderdaad everest is iets handig, jammer genoeg is daar geen Home versie meer van ...

trials van de andere versies nog wel :)
EDIT: Everest is een diagnose programma om te kijken wat er allemaal in je pc zit ... ram , video etc

ow maar ik weet dat dat ding 256 RAM heeft
en met de rammen die ik af en toe dat ding geef zijn het er ondertussen al 350 xD

EDIT: tis inderdaat een HP (staat op voorkant met koeienletters)

Laatst bewerkt:
volgens HP zijn dat pc's tot 1000mhz ...
en zou er een Matrox Millennium G450 dual-head AGP 4x graphics card kaart moetten inzitten ...

Ik zeg het nog 1 keer:
Download en installeer Everest.
Hoef je niet moeilijk te doen met opzoeken, stickertjes overtypen, maar staat het in 1 scherm opgesomt wat er allemaal in die PC van je zit.

A.J. zei:
Ik zeg het nog 1 keer:
Download en installeer Everest.
Hoef je niet moeilijk te doen met opzoeken, stickertjes overtypen, maar staat het in 1 scherm opgesomt wat er allemaal in die PC van je zit.

je kan zelfs de samenvatting opslaan in een tekstdocument ;... inderdaad heel wat handiger ...

EDIT: Dat lijkt me dus een onboard ... opzoeken met everest graag !!

Laatst bewerkt:
@ Serverdude
nu even weer terug: volgens mij is de kaart die erin zit en de kaart die erin moet zitten niet dezelfde...

over Everest lees mijn vorige edit even ;)

EDIT: ok jullie winnen ik installeer Everest wel...
EDIT2:
Serverdude zei:
Dat lijkt me dus een onboard ... opzoeken met everest graag !!

waar moe ik zoeken? moederbord?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan