welke video kaart voor agp x8

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistermarijn

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
hoi ik heb een oudere pc (2005)
er zit een p4s800d moederboard in.
voor videokaart moet er een agp x8 in
heb nu de geforce 6200 128mb
maar ik wil een betere
welke kan ik het beste nemen om nog de games van deze periode te spelen????
budget niet boven 50 euro(moet kunnentoch???)

grz, marijn

Boven je budget maar ergens anders vast wel goedkoper te krijgen, een hele beste kaart > Klik

Stond overigens ook in het andere topic waarin je daarnet postte.......... ;)

wat doe je er zoal op als je er eens een spelletje op speelt die niet echt grafisch inteens is pak de nvidia geforce 6200 256mb dat is wat ik ga doen tenminste:Pen ik weet dat je de 128mb versie al hebt maar toch

wat doe je er zoal op als je er eens een spelletje op speelt die niet echt grafisch inteens is pak de nvidia geforce 6200 256mb dat is wat ik ga doen tenminste:Pen ik weet dat je de 128mb versie al hebt maar toch

nee ik wil gewoon modern warfare 2 en crysis , red faction geurilla assasins creed gears of war
gwn games vor de meeste gamers maar niet zoals dat ik zsoms vor de lol doe ik game dagelijkss..
maaar mijn video kaart voldoet meestal niet goed aan de eisen

Boven je budget maar ergens anders vast wel goedkoper te krijgen, een hele beste kaart > Klik

Stond overigens ook in het andere topic waarin je daarnet postte.......... ;)

die vind ik eigenlijk te duur voor mijn systeem...
want de verhouding kwa ram en proceccor moet wel goed blijven..
niet met een pentium 4 tje en dan een dikke geforce 8800gtx bijv....

nee ik wil gewoon modern warfare 2 en crysis , red faction geurilla assasins creed gears of war
gwn games vor de meeste gamers maar niet zoals dat ik zsoms vor de lol doe ik game dagelijkss..
maaar mijn video kaart voldoet meestal niet goed aan de eisen

ah ok veel succes met het ver zoeken met je graka

Behalve de videokaart voldoen de overige specificaties van je PC ook niet echt om de huidige spellen te draaien.

Misschien dat je net voldoet aan de minimale specificaties maar lekker zal dat niet spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan