joeyschrama
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mrt 2007
Hallo allemaal!
Ik ben zojuist jarig geweest en heb nu weer geld voor een videokaart (Max 150 euro)
Ben zelf als aan het zoeken geweest welke ik zou nemen maar ik kom er niet echt uit..
Het moet wel een zo sterk mogelijke kaart zijn want ik speel veel zware fps games.
Bijv: Splinter cell conviction, Crysis warhead, Modern warfare 2.
Nu heb ik de sapphire hd3870 maar die heeft het er wel erg zwaar mee (Kan guitar hero 3 niet eens op full spelen --.-)
Ik heb nog nooit een nvidia kaart gehad. weet niet of die beter zijn...
Deze kaart had ik op het oog, maar als jullie een betere weten. zou het welkom zijn!:
http://tweakers.net/pricewatch/248594/sapphire-hd5770-1gb-gddr5-pcie.html#tab:info
Dit zijn de specs van mijn pc:
Moederbord: asus p5e-vm do
Werkgeheugen: 8 gb ddrII 800mhz
processor: e8400 (draait op 3.11 ghz)
hdd: 1 terabyte
Voeding: cooler master realpower m520 (520 watt)
Monitor: Samsung SyncMaster 2243NW (1680x1050)
Ik hoop dat jullie mij hier uit kunnen helpen!
Mvg Joey
Ik ben zojuist jarig geweest en heb nu weer geld voor een videokaart (Max 150 euro)
Ben zelf als aan het zoeken geweest welke ik zou nemen maar ik kom er niet echt uit..
Het moet wel een zo sterk mogelijke kaart zijn want ik speel veel zware fps games.
Bijv: Splinter cell conviction, Crysis warhead, Modern warfare 2.
Nu heb ik de sapphire hd3870 maar die heeft het er wel erg zwaar mee (Kan guitar hero 3 niet eens op full spelen --.-)
Ik heb nog nooit een nvidia kaart gehad. weet niet of die beter zijn...
Deze kaart had ik op het oog, maar als jullie een betere weten. zou het welkom zijn!:
http://tweakers.net/pricewatch/248594/sapphire-hd5770-1gb-gddr5-pcie.html#tab:info
Dit zijn de specs van mijn pc:
Moederbord: asus p5e-vm do
Werkgeheugen: 8 gb ddrII 800mhz
processor: e8400 (draait op 3.11 ghz)
hdd: 1 terabyte
Voeding: cooler master realpower m520 (520 watt)
Monitor: Samsung SyncMaster 2243NW (1680x1050)
Ik hoop dat jullie mij hier uit kunnen helpen!
Mvg Joey
Laatst bewerkt: