Welke videokaart(en) kan er in een Dell Optiplex 745 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

66yozgatli66

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2011
Beste mensen,

Ik heb een tijdje geleden een Dell Optiplex 745 gekocht, mijn vraag is dan nu welke videokaart kan erin ?. Ik heb op internet gezocht maar kon niks vinden, dus vroeg me af of jullie het wisten ?

66yozgatli66

Welkom op Helpmij...

Het ligt er een beetje aan aan welk type je nu precies hebt.De ene kan bijv wel een full height kaart aan en de ander alleen maar een low profile.
http://support.dell.com/support/edocs/systems/op745/en/UG_en/index.htm

Pci-e kaarten zijn mogelijk voor dit systeem.(behalve de ultra slim)Wel rekening houdend met je voeding.Die hebben namelijk niet echt overdreven veel vermogen.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu de moederbord de standaard videokaart, wellicht heb je hier iets aan

Laatst bewerkt door een moderator:
De moederborden zijn me bekent.Het gaat me meer om welke kast je hebt.Zoals in de link aangegeven.
Daarbij..gezien de rest van het systeem kan je toch geen overweldige kaart plaatsen.
Ik zat daarom aan deze te denken:http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=jcxsvs
Past dus in de drie bovenste kasten.In de onderste(ultra)dus niet.Die heeft namelijk geen uitbreidingsslot.
Denk dat je met deze kaart het maximale kan halen..en zal wat beter zijn als de onboard die er nu inzit.Top zal het nooit worden aangezien daar het systeem niet voor bedoelt is.

Er zijn in de 6xxx serie ook wat low profile kaartjes beschikbaar maar die zijn nagenoeg gelijk aan deze.(qua klok en 128b bus)
Maar zijn over algemeen wel iets duurder.

Laatst bewerkt:
Beste Frankwannet,

Als eerst wil ik je bedanken dat je me geholpen hebt, en die handige site gestuurd voor mijn pc. De videokaart die jij mij hebt gestuurd vind ik wel goed, want ik speel niet van die overdreven spellen zoals: modern warfare 3. Heb liever gewoon een systeem die goed draait met Windows 7 en eventueel een paar spellen aan kan, maar nogmaals bedankt voor je hulp.

66yozgatli66

ow ja vergeten te vertellen, ik heb een Desktop pc, dus eentje na die mini tower.

Hoi..

Dan heb je zoals ik al zei idd een low profile nodig en blijf ik bij hetgeen ik al voorgesteldt had qua kaart.

Succes:thumb:

Hoi..

Dan heb je zoals ik al zei idd een low profile nodig en blijf ik bij hetgeen ik al voorgesteldt had qua kaart.

Succes:thumb:

nog iets xD sorry voor het lastig vallen, maar de videokaart die jij mij stuurde ondersteund de volgende resoluties: 1024x768x32Bit 200 Hz
1280x1024x32Bit 170 Hz
1600x1200x32Bit 120 Hz
2048x1536x32Bit 85 Hz
2560x1600x32Bit 60 Hz (Dual Link)

mijn huidige resolutie is 1920 x 1080, is er een probleem als ik die kaart als nog aanschaf ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan