Welke videokaart heb ik en kan ik ermee ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartdekoe

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Ik heb een ATI Radeon HD 5700 Series volgens dxdiag.
Maar er staat nergens een type nummer bij volgens mij. of ik kijk er telkens overheen.
Kan iemand mij helpen ?

Ik moet namelijk weten of deze videokaart geschikt is voor 3 monitoren. (eyefinity)

Dit is nog een plaatje van mijn videokaart:
e0e633d8974e6dd4f7c588439aa338386159d9dc5a6f0736c67d13eccc27dcfc6g.jpg

Je hebt de kaart nu los liggen?.Staat er op onderkant ergens een 0x nr?
Bijv: (0x673E)

Het zecht me vrij weinig.
hotmailn.png

Zo ziet mijn video kaart er van achter uit:
img0400ey.jpg

oow oke dankjewel :)
Maar het is mogelijk om 3 beeldschermen in deze setup te runnen ?

Nee het lukt niet, ik kom niet verder dan dit.
fdsafdsafadsf.jpg

ja ik kom wel verder maar dan heb ik alleen Eyefinity met 2 schermen. en wil met 3 schermen

Laatst bewerkt:
Welke aansluitingen gebruik je?
Voor 3 of meer schermen MOET je gebruikmaken van displayport als ik dit zo lees:
Passive dongles are considered legacy connections, not DisplayPort connections, therefore they do not fulfill the DisplayPort connection requirement mentioned previously and cannot be used to enable 3 or more displays.

EDIT: 2x DVI + Displayport.
Ben bang dat dat zo niet werkt.

Laatst bewerkt:
2 keer de DVI met 2 DVI naar VGA adaptors en dan een normale VGA kabel naar de 2 monitoren.
1 Displayport met 1 Displayport to DHMI adaptor en dan een kabel van HDMI naar DVI-D naar mijn 3e monitor.

img0400ey.jpg

How many non-DisplayPort monitors can I use with an AMD Eyefinity technology-enabled graphics card?

You can connect up to two non-DisplayPort monitors at one time to an AMD Eyefinity technology-enabled graphics card using non-DisplayPort connections or passive DisplayPort dongles. To enable and drive 3 or more non-DisplayPort monitors at one time, the additional non-DisplayPort monitors must be connected with an active DisplayPort dongle.
Nou ben ik niet thuis in de Eyefinity, zit zelf nog met een 4870, maar zo te zien moet je een active displayport dongle gebruiken. Aangezien je dus niet 3 schermen zonder DisplayPort kunt aansluiten.

mm dat is jammer. ik probeer nog even de driver te restallen maar waarschijnlijk maakt dat ook niks uit.

Dus als ik het goed begrijp is dit geen actieve dongle ?
Want die zit er nu in.

CMP-ADAP571_2.JPG

Laatst bewerkt:
Ben er net achter gekomen dat ik met 2 schermen wel Eyefinity krijg op alle manieren.
zowel via de DVI(DVI/VGA adaptor) en Displayport (Displayport/HDMI adaptor),
of 2 keer via de DVI(DVI/VGA adaptor)

hoop dat het duidelijk is :P

Het doosje is jammer genoeg al weg gegooid door moeders, ben even me zusje op halen bij het bus station dus ben er eventjes niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan