Welke videokaart is beter om mee te gamen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat klopt de GTS250 is een verbeterde 9800GTX

maar zijn allebij out of date kaartjes er zijn sterkere videokaarten op de markt voor een lage prijs

Ok, bedankt! Dat wordt dus hoogstwaarschijnlijk een update :D

@firest0rm: Welke sterkere zijn er dan met een lage prijs?

Maar zo goed is die GTS250 ook weer niet om high end games te spelen op 1920*1080. Als je tevreden bent met een gameplay van 1280*720 dan is dit een goede kaart. Ik heb 'm kleine 10% kunnen overclocken in MSi Afterburner maar zoveel meer gaf dat weer niet.

Aanrader is de GTX560 als je lowbuget wil gaan. Of bij ATI 6950, die kost iets meer als de GTX560 maar is dan wel een pak beter! Beide zijn tussen de 200 en 250 euro. Onder die prijs zou ik niet gaan, dan ga je alleen een kaart vinden die beetje beter is als de GTS250 bv voor +/-100 euro de ATI 5770. Geef liever dan een 100 euro meer uit, dan ga je niet zo snel weer een nieuwe kopen. Wil je toch extreem lowbuget gaan, dan ga je achteraf zo'n gevoel hebbe da je toch beter iets meer had uit gegeven, en dan ga je zowizo weer een nieuwe (iets duurdere) kopen. Achteraf worden al die lowbudget kaartjes een hoop geld zodat je voor zelfde geld ineens een vette kaart kon kopen :)

Dus rond de 200 a 250 euro heb je echt mooie high end kaartjes om alles vlotjes op 1920*1080 res te gamen. Wil je extreem gaan, en alles met AA X8 etc gamen, dan me je zowizo gaan voor de GTX 580 of hoger.

Laatst bewerkt:
Ik zou dus expliciet gaan voor de GTX560 of ATI 6950! (200 a 250 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan