welke videokaart is het best?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessel

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
179
hallo,
ik ga binnenkort een pc kopen,
maar het wordt een gaming pc, ik probeer het niet te duur aan te pakken, en zit nog te twijfelen tussen:

XFX HD6870

Asus ENGTX560 DCII TOP/2DI/1GD5

of weet iemand een nog betere voor
150-200 euro?

dan hoor ik het graag!
alvast bedankt!
 
MSI is echt wel een betrouwbaar merk...
Verder is een HD7850 een betere keuzen die is sterker dan een GTX560 TI/HD6870
klikerdeklik
 
Laatst bewerkt:
oke mijn fout dan,,
maar mijn budget voor de videokaart is eigenlijk 150 dit kan oplopen tot 200 maar met 224 zit ik bijna 75 boven me budget,
dus iets goedkoper graag:D
 
klikerdeklik tis wel jammer dat je geen 2GB editie kan kopen want 1080P is wel de standaard zon beetje...
en dan heb je al gouw 2GB vram nodig
 
ffe een vraag dan,

kun jij een game systeem samenstellen met dan de videokaart die jij als eerst hebt genoemd,
de case typhoon valu red,
en dan verder mag jij weten voor 750 euro,

ik weet het is een beetje weinig, maar meer kan ik echt niet uitgeven,

ik had zelf in gedachten eerst:
processor: intel core i5 3570k
Videokaart: XFX HD6870
Voeding Cooler master GX600 lite
behuizing: Typhoon Value Red editon

maar als je wat zou kunnen samenstellen zou super zijn..
 
Ik raad je de amd hd7850 aan, ik heb namelijk een sapphire hd 7850 die heb ik in mijn nieuwe pc zitten met een amd 8120 8core processor ,ik heb een tvmonitor met een resolutie van 1360x760 dus ik speel battlefield 3 op ultra zonder lag , op full hd gewoon op automatic settings zetten en dan speel je ongeveer medium/ultra zoiets, mw3 kan je maximaliseren.


Serious Gaming Starts Here..

EDIT : Op windows index score is de score van grafische weergave en voor games: 7.9 , dus de hoogste
 
Laatst bewerkt:
idd hd7850 is goed of je betaald nog 100 meer en neemt de 7870 die ik heb
ik ben er tevreden mee
 
ik kan je behuizing niet vinden...
windows index weergave betekent niks wil je gerichte nummers zien dan moet je naar game benchmarks kijken
 
Laatst bewerkt:
ik kan je behuizing niet vinden...
windows index weergave betekent niks wil je gerichte nummers zien dan moet je naar game benchmarks kijken

Natuurlijk weet ik dat firest0rm, het is alleen voor de duidelijkheid,

Jessel ik heb als case : MS-TECH CA-0300 Hornet NG , deze raad ik je ook aan wel een leuke case, en je kan kiezen tussen roodlicht of groenlicht , het heeft 3 fans 1 voorkant 2 zijkant, als je eventueel een overclockers koeler wilt kan je de bovenste fan aan de achterkant monteren wat ik heb gedaan
 
De MS-TECH is echt een bagger case.
Slechte componenten en gewoon geen ruimte voor ook maar enige vorm van cablemanagement
 
ik heb een tip voor als je makkelijk wilt zien welke videokaart goed is en wat de prijs is
www.videocardbenchmark.net hier kijk ik meestal voor videokaarten als ik kijk naar welke het beste is.

oke bedankt,
ik heb eens gekeken
en degene die ik al zei:
XFX HD6870
Radeon HD6870
ik denk dat je het wel weet de XFX is bijna hetzelfde als radeon maar is een dual.
en ze staan bijde best hoog.
ook staat de Geforce gtx560 redelijk hoog

dus zeg het maar welke?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan