Welke Videokaart is perfect geschikt om spellen te spelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,

Ik ben een tweede computer aan het bouwen en zoek eigenlijk voor maximaal 60 Euro een Videokaart met 128 mb. ( misschien tweedehands )
Maar deze videokaart moet wel goed verschillende spellen aankunnen.
Kan iemand mij vertellen welk merk en/of welke kaart ik in de prijsklasse van +/- 60 euro kan nemen ( e.v.t tweedehands ) voor de spellen alsnog te kunnen spelen en welke videokaart ( merk ) is juist niet echt geschikt voor spellen !

ps
De kaart komt in een AMD AthlonXP 3000+ met 512 ddr ramgeheugen systeem.

Alvast erg bedankt voor je reactie

groeten Barney

2e hands kom je m.i dan al gauw in de buurt van een Geforce4 Ti4400 / 4800 / Ati 9600 (Kijk anders even op de www.marktplaats.nl voor een prijsindicatie)

Laatst bewerkt:
hoi
Pasja ( blijft een mooie naam )
Ik heb uitvoerig op de marktplaats gekeken en heb die aanbiedingen gezien, maar het gaat mij erom welke kaart geschikt is voor spellen.
Stel, jij zegt de Ati 9600, daar heb je ook weer de SE in en dat betekent dus weer Slow - Edition

Dus ik moet echt weten dat er goeie games mee gespeeld kunnen worden

Barney

Ok, als je eens een van de allernieuwste games noemt die je speelt / denkt te gaan spelen, dan gaan we van dat punt uit zoeken.

60 euro voor een kaart om de nieuwste spellen te spelen. Sorry, maar dat is zinloos. Zonde van je geld.
Over een halfjaartje kan je dan weer een nieuwe kaart gaan kopen om de nieuwe spellen van dat moment te kunnen spelen.

Maar goed voor nu... De 5200 is een goedkope kaart waarmee de spellen wel te spelen zijn (alleen niet fantastisch)

ik heb de geforce fx 5200, 128 mb en ik draai halo redelijk goed(ik heb eenmaal niet zon sterke processor: amd athlon 1700+, 1.5 ghz)normaal, met die processor die jij hebt, zou je wel redelijke spellen moeten kunnen draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan