Welke videokaart kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Ik heb nu een GeForce 4TI4200, met 64MB.

Ik wil graag een nieuwe kopen, waarmee ik ook de nieuwste spellen wat goed kan spelen en de komende spellen ook :)

Wie kan mij hierover wat advies geven? Ik hoef geen kaarten van 3/400 euri, maar tót 200 moet haalbaar zijn :)

Ik heb gehoord dat de GeF 6600GT een goede kaart op het moment is, klopt dat?

Alvast bedankt :thumb::)

Edit: TV-out en die crap is niet essentieel, DVI-aansluiting wel (voor in de toekomst wellicht :p)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dit is wel een aardig dingetje.

Maar haalt het niet bij een Gef 6600GT.

Ikzelf zou inderdaad voor onderstaande videokaart kiezen. Maar ondersteunt je moederbord dit ook?

Geplaatst door winnie de pooh
Hoi,

Dit is wel een aardig dingetje.

Maar haalt het niet bij een Gef 6600GT.

Ikzelf zou inderdaad voor onderstaande videokaart kiezen. Maar ondersteunt je moederbord dit ook?
Hm ik heb eigenlijk geen moederbord met PCI-express sloten.. die 6600 gaat dus niet werken jammer genoeg :(

Ook hoorde ik gister dat de Radeon 9600Pro ook goed moet zijn, is deze alweer achterhaald, of kan ik hier ook nog goed de games mee spelen?

Overigens is die Radeon X700Pro ook PCI-express :confused:

Snelheid in videokaarten gaan vrijwel in een rechte lijn op met de prijs.
De GT versie loopt een heel stuk sneller, zou die nemen ipv de 6600 zonder

succes

Heb het ook even vergeleken en de snelheid van de GT is een stuk sneller dan de TD.

Ik zou ook voor de 6600GT gaan.

Goeie keus. Ook met spellen voor de toekomst:D ;)

Geplaatst door aaajeetee

Die was ik ook van plan te halen :thumb:

(Over)morgen maar eens even de goedkoopste winkel uitzoeken en dan maar even een bestelling plaatsen :D

Bedankt allemaal, ik ga voor de 6600GT (Agp) :thumb:

Let wel op dat je één pakt met GDDR3-geheugen. ;)

Trouwens, komt die in die 1500mhz-pc? Die zal dan niet de 6600GT ten volle kunnen benutten.

Geplaatst door Muurhond
Trouwens, komt die in die 1500mhz-pc? Die zal dan niet de 6600GT ten volle kunnen benutten.
Die systeemspecs zijn alweer achterhaald, tis wel een 1500mhz-er, maar er zitten alweer andere onderdelen in (mobo, geheugen etc).
Heb nog geen zin gehad om die gegevens bij te werken, dus vandaar :p

Geplaatst door aaajeetee

Die systeemspecs zijn alweer achterhaald, tis wel een 1500mhz-er, maar er zitten alweer andere onderdelen in (mobo, geheugen etc).
Heb nog geen zin gehad om die gegevens bij te werken, dus vandaar :p

Ja dat maakt niet veel uit. Die 1500mhz-cpu kan gewoon niet het maximale uit de kaart halen, terwijl je er wel voor betaalt.

Hij is binnen en draait als een tierelier! :thumb:

En ipv alleen een videokaart krijg je er 20cdroms met spellen en software bij :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan