Welke videokaart moet ik aanschaffen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter St17
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
succes:thumb:

btw:lopp al je andere vragen eens na en zet ze indien van toepassing op opgelost;)

De laatste is echt stukken slechter en langzamer!!! Niet doen!

Volgens mij kan je beter bellen, dan gaan bieden.
Immers kan je met bellen iemand voor het blok zetten en gelijk een deal sluiten.

Via internet blijft ie toch wachten op een beter bod...

Let ook op de prijs van deze kaart:

http://www.databyte.nl/shop/detail.asp?Product_rg={DE0992BD-2C2B-468B-AEB9-65760512F37B}&ref=tweakers

Deze is net beter dan een 8600GT en al verkrijgbaar voor iets meer dan 50 euro. (nieuw!!!)

Laatst bewerkt:
Bedankt Frank, ik wilde het nog even controleren. Ik bel hem morgenvroeg even.

'marsmannetje' bedankt voor je aanvulling, hij is inderdaad wel scherp geprijst. Als het mij niet lukt om de 8600gt voor 30 euro te krijgen 2e hands dan koop ik die via de link van jou. Mijn laatste aanschaf bij databyte verliep vlekkeloos dus ik heb wel vertrouwen in het bedrijf.

Nou ik heb hem hoor de 8600gt, ik las ergens ook dat hij ideaal is voor windows vista, nou ik ben benieuwd. Ik ga hem naar alle waarschijnlijkheid aanstaande donderdag installeren op de computer.

Allen bedankt voor de hulp, echt leuk zo om meer over videokaarten te weten te komen. Dat was toch wel een gedeelte van de computer waar waar mijn kennis wel een update kon gebruiken.

Nou hij zit erin hoor, het werkt veel beter. De Windows prestatie-index van 4.5 met een grafische score van 5.9! Dat terwijl dit van 2.3 vandaan kwam. Super videokaart waarvoor ik hem nodig heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan