Welke videokaart moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aijaij

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Mijn broertje heeft Crysis gekocht, maar die werkt niet op deze computer, want Crysis heeft minimaal 256MB nodig, en momenteel zit er een 128MB ATI Radeon 9800 in. Welke videokaart kan ik/hij het beste kopen?

Ik heb:

Voeding van 300 Watt
AGP 8x

Budget: Rond de 80 euro
Ik heb verder ook nog nooit een videokaart in de computer gezet, wel eens geheugenkaarten. Is het makkelijk/eenvoudig om een videokaart in de computer te zetten?

Laatst bewerkt:
Stop eigenlijk maar....

Ik weet nu al dat die PC niet zover te upgraden is dat Crysis redelijk te spelen valt voor 80,- euro.

@mrmusic

nee veel zal ie er niet uithalen.
daarom vroeg ik ook wat de rest van systeem was

maar ik speel zelf crysis op een p42.8
850xt platium edition
2 gig

en schik heb ik wel

@mrmusic

nee veel zal ie er niet uithalen.
daarom vroeg ik ook wat de rest van systeem was

maar ik speel zelf crysis op een p42.8
850xt platium edition
2 gig

en schik heb ik wel

En dat is natuurlijk het aller belangrijkste!!:thumb:

Ik heb zelf een X800 Pro GTO, alleen niet goed opgelet bij de aankoop. In principe is deze zeer gemakkelijk te flashen, extra pipelines open en dan firmware van een XT er op.
Alleen, net bij de mijne niet natuurlijk:(

Laatst bewerkt:
Verkoop het ''oude systeem'' en leg wat bij voor iets ''nieuws en goeds'' :)
Een 7600GT is al genoeg om het op medium te spelen, met een fatsoenlijke processor en 2Gb ram. Met een 8600GT kan je het al op medium/high spelen. Er komen binnenkort een paar nieuwe videokaarten van Nvidia uit: De Geforce 9600GT, ong even snel als de 8800GTS ( oude core) en de 8800GS, die dus ook uikomt, voor ong. 120/150 €. Tsjah alles of niks laat ik maar zeggen :) ^^is wel allemaal PCI-e etc.

Dit is mijn systeem:

Manufacturer:
GBT___
Processor:
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz (2 CPUs)
Memory:
1792MB RAM
Hard Drive:
109 GB
Video Card:
RADEON 9600 SERIES
Monitor:
Plug en Play-monitor
Sound Card:
Realtek AC97 Audio
Speakers/Headphones:
Tulup
Keyboard:
USB-hoofdhub
Mouse:
USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Desk
Operating System:
Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158)

Als er meer geld voor nodig is dan moet dat maar. Ik hoef alleen maar een videokaart zodat Crysis te spelen valt op deze Pc.

Zou dit kunnen, met een nieuwe voeding erbij?:

Voeding: http://www.mycom.nl/Products/View/Cooler_Master_ATX,_430W,_24P/104643.aspx

Videokaart: http://www.mycom.nl/Products/View/Sapphire_ATI_X1650Pro,_512MB/135984.aspx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan