Welke videokaart moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Divini

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2007
Heey,

Ik ben al een tijd aan het prutsen welke videokaart ik eens moest kopen, maar ik ben nogal terecht onzeker over mijn computer dat hij het waarschijnlijk toch niet zou trekken.

Ik game nogal veel en onder andere cod2 en cod4, hij trekt cod2 met 100 FPS (MAAR DAN WEL OP DE LAAGSTE GRAPHICS).

Zo ziet mijn systeem eruit:

Gehele systeem:
2b7eco.jpg

Mainboard/Moederbord:
2j5dfdy.jpg

Processor:
j79u15.jpg

Videokaart:
f4h4rm.jpg

Voltage:
2m3fej9.jpg

Voeding:
wjrcx.jpg

Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag:rolleyes:

Ik zou graag een videokaart willen die COD4 goed kan trekken op echt wel aardige graphics als dat mogelijk is. En de nieuwe games komen er alweer aan zoals COD5 enz. dus die zou ik dan ook wel graag willen spelen.

Mijn budget ligt rond de €100,- (maar mag ook iets hoger zijn)

Alvast Bedankt!

Gr

Een eerlijk antwoord wanneer het je gaat om goed en vloeiend gamen....

GEEN nieuwe videokaart meer in die PC zetten en door sparen voor een nieuwe PC....

Yep, het klinkt ***lig misschien maar het heeft geen nut om op deze manier de boel te verfrissen/upgraden. Je moet gewoon, hoe vervelend het ook klinkt, een goeie 400 euro neerleggen voordat je CoD4 fatsoenlijk kunt spelen,, om het nog maar niet te hebben over kasten, etc. als die ook nog eens vervangen moeten worden

Moederbordje mag 75 euro kosten
Grafische kaart mag een 9800GT zijn voor kleine 100 euro
Geheugen mag 2gb OCZ zijn van 70 euro
Voeding mag wel eurotje of 50 kosten

En dan heb ik het nog niet over eventuele HDDs die vervangen moeten worden (elke 500gb ben je zo'n 50-60 euro voor kwijt), een kast eventueel (50-60 euro voor een redelijke), en ga zo maar door.

Succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan