Heey,
Ik ben al een tijd aan het prutsen welke videokaart ik eens moest kopen, maar ik ben nogal terecht onzeker over mijn computer dat hij het waarschijnlijk toch niet zou trekken.
Ik game nogal veel en onder andere cod2 en cod4, hij trekt cod2 met 100 FPS (MAAR DAN WEL OP DE LAAGSTE GRAPHICS).
Zo ziet mijn systeem eruit:
Gehele systeem:
Mainboard/Moederbord:
Processor:
Videokaart:
Voltage:
Voeding:
Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag
Ik zou graag een videokaart willen die COD4 goed kan trekken op echt wel aardige graphics als dat mogelijk is. En de nieuwe games komen er alweer aan zoals COD5 enz. dus die zou ik dan ook wel graag willen spelen.
Mijn budget ligt rond de €100,- (maar mag ook iets hoger zijn)
Alvast Bedankt!
Gr
Ik ben al een tijd aan het prutsen welke videokaart ik eens moest kopen, maar ik ben nogal terecht onzeker over mijn computer dat hij het waarschijnlijk toch niet zou trekken.
Ik game nogal veel en onder andere cod2 en cod4, hij trekt cod2 met 100 FPS (MAAR DAN WEL OP DE LAAGSTE GRAPHICS).
Zo ziet mijn systeem eruit:
Gehele systeem:

Mainboard/Moederbord:

Processor:

Videokaart:

Voltage:

Voeding:

Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag

Ik zou graag een videokaart willen die COD4 goed kan trekken op echt wel aardige graphics als dat mogelijk is. En de nieuwe games komen er alweer aan zoals COD5 enz. dus die zou ik dan ook wel graag willen spelen.
Mijn budget ligt rond de €100,- (maar mag ook iets hoger zijn)
Alvast Bedankt!
Gr