Welke videokaart - oude is kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

jensen122

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Berichten
90
Hoi,

Ik heb een vraagje.. Ik heb nu 2 jaar een Medion pc. Alles is prima maar nu is de videokaart kapot... met een andere doet hij het wel.

Nu is de vraag, welke zal ik nemen? Ik had de Radeon HD 5670. Deze werkte prima. nu wil ik een soortgelijke/wat betere kopen. maar welke? Deze computer heb ik: http://aldi.medion.com/md8860/be_nl/?refPage=aldi

Groetjes!
 
wat ga je ermee doen?
gamen videobewerken of gewoon simpel email youtube office...
en wat is je budget voor de kaart?
 
Gamen af en toe en voor de rest normale dingen.. die oude was prima... misschien wil ik net iets beter voor de nieuwere games die er zijn.
 
ja... maar ben ik misschien wel al mn spullen kwijt en weet niet hoe lang dat kan duren.. of gaat dat snel?
 
@ TS die kaart wat firestorm aanraadt is een goeie vervanging en tevens ook gelijk een kleine upgrade.
Wil je toch een kaart die een stuk sterker is zodat je games op hogere settings kan spelen of lagloos wat je nu speelt kun je voor de HD7770 gaan , deze vindt je al voor 10 euro meer op azerty.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon Medion bellen. Medion Service center: 0900-2352534 (15cent p/m)
 
Net gedaan, ging allemaal prima.. krijg nu een stikker thuisgestuurd die ik op de doos moet plakken en opsturen naar medion..

Maar, ik moet eerst al mn bestanden backupen en dan terugzetten naar fabriekstoestand, alles er dus afhalen... Wat is het beste programma om ALLES te backupen?
 
Pure onzin eigenlijk... hele pc leeghalen en opsturen voor 1 videokaart... laatmaar. toch maar een goeie videokaart uitzoeken via 't internet!
Iemand nog een goeie van ongeveer 50€??
 
welke games speel je en op welke kwaliteit wil je ze hebben

met 50 euro zit je al snel vast aan een workstation kaart nieuw en kun je het beste opzoek naar een tweede hands HD5670 ofzo
 
Voor die prijs heb je bij azerty alleen een nieuwe kaart van hetzelfde type.

Alternate heeft voor 17 euro extra deze kaart:
klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan