Welke videokaart pas bij mijn PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hoi, ik heb een AMD Athlon XP 1900+ met 1.6 Ghz en 512 MB RAM en ik wilde graag een nieuwe videokaart kopen waar World of Warcraft goed op loopt, want als ik met mijn Radeon 9000 ''Ironforge'' ( Stad der dwergen :D ) inloop staat mijn PC een halve minuut vast, en als er ergens een Horde aanval is ben ik dood voordat ik de vijhand zelfs maar gezien heb, dit kan zo niet langer.

Ik heb een voeding van 350 Watt en AGP want me PCtje is al weer 2 jaar oud nu... 3 zelfs :eek:

Welke videokaart kan men mij aanraden?
Alvast bedankt.

EDIT: Ik heb tot zover besloten een 450 Watt voeding en http://www.asus.nl/products/vga/a9550ge-td/overview.htm te kopen, als iemand nog een niet al te duure kast kan helpen vinden waar het allemaal inpast ben ik helemaal happy. Had er zelf 1 gezien waar het inpaste maar die was wel 58 euro, dat ga ik dus níét betalen voor een behuizing <_<

Laatst bewerkt:
Voor een beetje behuizing ben je al snel 58 euro kwijt hoor. Er zit meestal in een behuizing al een voeding. Hier kan je dus ook op letten.

Je hebt een kast voor 138 euro maar met een 350 W voeding.

Je hebt ook een kast voor 42 euro. Maar als je dan een voeding van 450 W erin doet zit je ook op als snel 138 euro.

Alle behuiizngen "fatsoenlijke kosten rond die prijs" en denk voor dat pc een 9600PRO goed inkan .

Is mijn mening kost rond de 70 a 80 euro...:D

Heb je een kaartje die het geld wel waard is...mooi low budget kaartje..:rolleyes:

Je kan toch gewoon je videokaart vervangenen de huidge voeding handhaven. Waarschijnlijk redt ie het wel met 350 W.

Daarom ... 450 W is ook niet echt nodig hoor. Aan 350 W heb je al snel voldoende, Mits er geen gekke dingen inkomen zoals lampjes etc.

Ik heb er op het moment een Ati Radeon 9000 inzitten en de PC valt regelmatig uit tijdens het spelen / afsluiten van World of Warcraft.... ik ben dus ook een beetje bang de videokaart er zo in te doen, want als de boel overhit raakt heb ik niks nada noppes meer :(

Als je voeding te zwak is raakt ie nog niet oververhit.

Nieuwere videokaarten hebben zelf een koelventilatortje. Volgens mij moet het wel lukken met 350W.

Eventjes me pa bellen en hopen dat hij hem nog niet heefd gekocht dan.... we zullen zien :)

Bedankt voor de info!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan