welke videokaart past er bij mijn laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheNeonator

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
hoi allemaal,
aangezien mijn videokaart een beetje verouderd en ik geen nieuwere spellen ermee kan spelen, wil ik graag een nieuwe videokaart kopen.
Alleen weet ik niet hoe ik erachter kom welke videokaart er bij mijn laptop past.
Mijn laptop: Acer Aspire 5552
GPU: ATI Mobility Radeon HD 4250
Ik heb dus nog niks aan mijn laptop gewijzigd, dus mocht je andere specificaties nodig hebben kun je die gewoon opzoeken.
Ik zou graag een niet te dure (niet boven de 100, weet niet wat de gemiddelde kost) videokaart willen met DirectX 11.
Kan iemand mij er wat aanbevelen en helpen met zelf opzoeken?
Of misschien tips waar ik op moet letten?
Alvast bedankt,
Bowie Steutel

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,

Ben bang dat dit niet gaat wat je wil bij een notebook is het eigenlijk onmogelijk om de videochip te upgraden

Laatst bewerkt:
Dat wordt een nieuwe laptop dan, deze is niet te vervangen zoals Modag al zei.

Daar was ik al bang voor. Is er geen andere manier om aan DirectX11 te komen of ervoor te zorgen dat de spellen die ik wil spelen ook met DirectX10 kunnen?

DiretX11 kan jouw videokaart gewoonweg niet aan (wordt niet ondersteund). Spellen kunnen overigens over het algemeen wel gewoon overweg met DirectX10.

Maar Crysis 3 bijvoorbeeld niet. Ik heb ergens gehoord dat je dan ook gewoon een aantal van de dingen van crysis 3 weg kan halen zodat je 'm met DirectX 10 kan spelen. Weet iemand of dat kan en zoja, hoe?

Hoi,

Al heb directX 11 of 10 crysis 3 ga je niet spelen met dit notebook helaas:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan