Welke videokaart raden jullie aan voor mijn PackardBell machine?

• Onderwerp starter Onderwerp starter H@ns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

H@ns

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Geachte forummers,

Ik heb momenteel dit systeempje, bijna 3 jaar oud:
http://support.packardbell.com/nl/mypc/index.php?sernr=6785587002

De enige wijziging die ik erin aangebracht heb sinds ik hem heb gekocht is een uitbreiding van 512 MB internet geheugen.

Mijn videokaart is al een tijdje niet zo lekker en ik ben van plan hem te vervangen. Ik had deze videokaart op het oog:
http://www.hardwaretotaal.nl/catalog/product_info.php?products_id=100000496

Daar ik niet zoveel van hardware afweet vraag ik me af of jullie nog alternatieven hebben, en of bovenstaande kaart uberhaubt wel mogelijk is op mijn systeem.

Mijn budget gaat tot ongeveer €60-70.

Bijvoorbaat dank!

Hans

Die (of eentje die bijna hetzelfde is) had ik inderdaad ook op het oog, maar klopt het dat op deze kaart geen fan zit? Mijn systeem zelf is al bijna 3 jaar oud en heeft ook niet zo'n geweldige koeling. Als ik een nieuwe kaart koop wil ik er wel een met koeling erop. Sorry dat ik dat niet eerder gezegd heb.

:)

Laatst bewerkt:
Ik wil er wel mee gaan gamen, maar ik stel wat dat betreft geen extreem hoge eisen. Ik ben van plan games als Age of Empires III, Call Of Duty II e.d. te spelen, dus het zijn wel games die degelijk wat eisen van de videokaart. Toch, ter vergelijking, deed GTA San Andreas, die ook veel van de videokaart eist, het prima op mijn huidige ATI Radeon 9000. Als de toekomstige videokaart het nog iets beter doet dan de 9000 hoor je mij niet klagen :)

Ik verwacht dus niet van de videokaart dat ik alle recente games op "High" kan spelen. Aan de andere kant ook weer niet op de laagste kwaliteit. ;)

Ik zou inderdaad voor een videokaart met fan gaan, gezien meestal bij Packard Bell de airflow in de kast niet voldoende is voor een passief gekoelde videokaart.

ff iets anders, mag ik je erop wijzen dat Call Of Duty II
1 GB ram vraagt en een videokaart van 128 MB? Gewoon ff zeggen... voor 80 euro heb je al een leuke Ati kaart, je kan ook ff kijken op www.ebay.nl/.be...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan