Welke videokaart raden jullie me aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZicoHelp

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Hoi ,

Packard bell
AMD Sempron 3200
Ram : 1024 MB DDR2

Windows XP Home edition service pack 2
Voeding : fsp250-60hen (250 watt)
Moederbord : mcp61sm-am
64-bit Computer

Aansluiting : PCI –Express 16x
Videokaart : nVidia Geforce 6150 SE (¬.¬)
DirectX : 9.0 C

Welke videokaart raden jullie me aan om hier in te zetten ?

Niet veel beter dan wat je nu hebt, in ieder geval niet de moeite waard om geld aan uit te geven

Niet met een 250W voeding, dat is vragen om problemen

Fout wat je zegt...

Je moet geen GOEDKOPE voeding zoeken, maar een GOEDE!

De voeding is het meest onderschatte onderdeel van een PC maar wel super-belangrijk.
Dus geen goedkope Trust, Sweex, X-Gear, Qtec of weet ik wat kopen, want daar schiet je niets mee op.

Je hebt een voeding nodig van minimaal 400W van een goed A-merk, prijzen v.a. ca. 45,- euro.

zoek ik eerst wel een goedkope voeding

Dát is dus echt het állerlaatste wat je moet doen, da's niet vragen om problemen, dat is schreeuwen om problemen!

[edit] terwijl ik aan het typen was, kreeg je al een soortgelijke reactie [end edit]

Laatst bewerkt:
Fout wat je zegt...

Je moet geen GOEDKOPE voeding zoeken, maar een GOEDE!

De voeding is het meest onderschatte onderdeel van een PC maar wel super-belangrijk.
Dus geen goedkope Trust, Sweex, X-Gear, Qtec of weet ik wat kopen, want daar schiet je niets mee op.

Je hebt een voeding nodig van minimaal 400W van een goed A-merk, prijzen v.a. ca. 45,- euro.

ohw lol , een goed A-merk wat voor merken staan daaronder ? of werkt dat zo niet ?

Een aantal voorbeelden:

CoolerMaster
Nexus
Zalman
Tagan
Antec
Huntkey

en zo zijn er nog wel een paar

Een aantal voorbeelden:

CoolerMaster
Nexus
Zalman
Tagan
Antec
Huntkey

en zo zijn er nog wel een paar

ja oke ik heb zelf ook een hele lijst gevonden met type a merken , maar maakt het nu nog uit welk merk ik neem ?

Zoland het een A-merk is niet, dan gaat het verder weer om de prijs.

kijk eerst es of er wel een fatsoenlijke voeding in jouw pc kan, die 250 watt dingetjes zijn uit de kluiten gewassen sigarettendoosjes.

Welk type computer heb je??

kijk eerst es of er wel een fatsoenlijke voeding in jouw pc kan, die 250 watt dingetjes zijn uit de kluiten gewassen sigarettendoosjes.

Welk type computer heb je??

Wel eerst even de startpost goed lezem.

TS heeft een Packard Bell met deze voeding: Voeding : fsp250-60hen (250 watt)

sorry, overheen gelezen:o dank voor de opmerking

het schijnt een atx voeding te zijn, eigenlijk zou dan elke A-merk voeding erin kunnen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan