welke videokaart voor cod gohst en andere games

Status
Niet open voor verdere reacties.

stelex

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2013
Berichten
37
hallo,
ik ben opzoek na een goede videokaart alleen ik weet niet welke. ik weet dat dit al vaak gevraagd word maar ik vind het nog steeds moeilijk. ik wil games kunnen spelen zoals cod gohst, bf 4 en gta5. mijn huidige videokaart is een Nvidea 210.
gegevens:
windows 7 32 bit
proccesor: AMD Phentom(tm) II X2 560 Processor, 3300 MHz
Ram: 8GB

ik had zelf deze al gezien: http://tweakers.net/pricewatch/330613/msi-n650ti-tf-2gd5-oc-be.html
ik weet niet of deze goed genoeg is en of mijn processor hem aan kan. mijn budget is 250 euro. ik hoef niet op full kunnen spelen maar als ik met 60f redelijk kan gamen is het al goed.
alvast bedankt
Gr. stefan
 
Laatst bewerkt:
Ghost zou nog kunnen maar Battlefield 4 en wellicht die nieuwe GTA5 hebben een krachtigere cpu nodig

verder zul je waarschijnlijk ook een nieuwe voeding moeten aanschaffen...
Welk merk voeding heb je en hoeveel wattage kan hij leveren?

en hoe groot is je behuizing?
 
ik heb niet heel veel verstand van computer hardware daarom zit ik ook op dit forum. ik heb mijn computer 2 jaar geleden bij een computerzaak gekocht die er een voor mij inelkaar had gezet. hoe kan ik zien wat voor voeding er in heb zitten.
 
Dat kan je alleen zien door je computer open te maken. Geen enkel softwareprogamma kan dat zien omdat de voeding alleen stroom geeft en alleen aan de stroomvoorziening gekoppeld is.
 
Hij is 460 watt maar ik ben bang dat dit geen A-merk voeding is waardoor je toch een nieuwe voeding moet aanschaffen. Je processor is ook niet recent genoeg en ook je videokaart moet vernieuwd worden.
Wat voor een behuizing heb je? Als die goed is dan heb je nodig:
- een nieuwe voeding;
- een nieuwe processor;
- een nieuwe videokaart.
 
en alsik een videokaart, processor en een nieuwe voeding nodig ben wat zijn dan goeie?
 
welk moederbord zit hier in?
kun je met dit programmatje zien CPU-Z je drukt dan op de tab Mainboard en daar krijg je dan het model type te zien
 
motherboard:
Manufacturer: ASUSTeK Computer INC.
Model: M5A78L-M LE
Chipset: AMD 780 GB
Southbridge: AMD SB700
LPVIO: ITE IT8728

dat staat er allemaal
 
Dat is i.i.g. het juiste moederbord met een AM3+ socket, hier kan dus ook een FX processor op.
Ik denk alleen dat voeding, processor en videokaart vervangen moeten worden.
 
klikerdeklik
hier kom je al een heel eind mee vooruit

verwacht geen high settings maar medium is goed te doen voor BF4

kijk of je ergens nog wat koel pasta kan krijgen anders word je cpu niet goed gekoeld
kost iets van 1 of 2 euro
 
Laatst bewerkt:
de link die ik je had gegeven (deze) is beter
de R7 260X is krachtiger dan de GTX650TI

daar zit al een voeding bij en ook een cpu

het kan goedkoper dan moet je bijvoorbeeld de FX4000 serie cpu nemen klikerdeklik
 
Laatst bewerkt:
ik kom dan op een winkelmand uit. gaat het om de hele winkelmand of om die Saphire kaart?
 
prijs valt mee als het om dat alles gaat. en hier mee kan ik gta5 en bf4 enzo redelijk op 60f spelen?
 
GTA5 kan ik niet zeggen dat spel is nog niet uit op de pc
BF4 wel ja zolang je de graphics maar niet te hoog zet
 
oke dan ga ik denk ik binnenkort dit maar eens bestellen :) heel erg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan