Welke videokaart voor een zwakke voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephanc208

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Goedenavond,

Mijn video kaart heeft het deze week begeven gelukkig heb ik een onboard vga/hdmi aan sluiting.
Nu ben ik aan het rond kijken voor een andere, keus zat zal je denken maar ik ben ooit zo stom geweest om een acer X1700 te kopen en daar zit slechts een voeding in van 220Wat. Vanwege het formaat van de behuizing schijnt het nog al moeilijk en duur te zijn om er een andere voeding in te zetten.

Ik heb nu een andere video kaart nodig maar heb geen idee waar ik naar moet kijken als er iemand een suggestie heeft zou ik die graag horen.
Er zat een GeForce9300Ge in.
Ik gebruik mijn pc niet om te gamen, Hd video's kunnen afspelen en bewerken is het meeste wat ik vraag van mijn video kaart.

Al vast bedankt.

Is de on-board niet voldoende? Anders past er waarschijnlijk wel een ati 5450 in oid.

De 5450 trekt 17W lijkt mij sterkbdat daar 400W voor nodig is.

Hoi !

Ik heb hier nog 'n Low Profile ATI HD2400 liggen; komt uit 'n HP 3360 met 'n zelfde voeding.

Voor 15 euri's ben je klaar.....

Greetz,

Harry.

Is de on-board niet voldoende? Anders past er waarschijnlijk wel een ati 5450 in oid.

Als dat zo was was ik niet op zoek naar een video kaart ;) Ik krijg beeld op mijn monitor maar daar is ook alles mee gezegd.

Ik heb mijn zelf laten vertellen dat iedere low profile kaart moet passen en dat een passieve koeling een goede indicatie is. Op dit moment ben ik zelf aan het denken om voor een Ati hd5450 te gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan