Welke videokaart voor medion 8828???

Status
Niet open voor verdere reacties.

lenny1006

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Berichten
1
Hallo,

Ik heb gisteren GTA 4 gekocht en nu heeft het slechte graphics, ik wil dit graag verbeteren door een nieuwe videokaart er in te doen welke zal ik daar in doen?
Wat is het beste voor een prijs van 150,-
Wat wil ik: 512 mb intern geheugen, HDMI aansluiting
Welke videokaart heb ik d'r nu in: Nvidia Geforce 8600 GS

Als het goed is zit dit moederbord er in: MSI G33M

Ik wil tevens mijn ram geheugen verhogen met 2gb welke kan ik dan het beste kopen?,


Hieronder de specificaties van mijn pc:

Intel® ViivTM processortechnologie met Intel® CoreTM2 Duo processor E6750 (2,66 GHz, 4 MB L2-Cache, 1333 MHz FSB)
• 2048 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen
• Harde schijf van 500 GB
• eSata aansluiting
• Nvidia® Geforce® 8600 GS PCI-Express videokaart met HDMI-aansluiting: 256 MB DDR2 SDRAM, DirectX 10 en HDCP-ondersteuning
• 8-kanaals HD-Audio
• Blu-ray Disc en HD DVD-lezer met multiformat cd-/dvd-brander: ondersteunt alle gangbare cd- en dvd-normen, ook dual layer DVD-R en DVD+R
• Ingebouwde 3-in-1 TV-tuner: DVB-T, DVB-S, analoge TV
• Geïntegreerde WLAN IEEE 802.11n draft met max. 300 mbps, compatibel met IEEE 802.11b/g
• Klaar voor internet & DSL
• Netwerkkaart Fast Ethernet LAN 10/100/ Mbit/sec.
• Ingebouwde multikaartlezer


Bedankt,

Gr. Lenny
 
Laatst bewerkt:
onder de prijs van 150 euro zal je bijna nooit een goede videokaart vinden voor gta 4
vanaf rond de 200 euro zal je een goede gaan vinden :thumb:
 
onder de prijs van 150 euro zal je bijna nooit een goede videokaart vinden voor gta 4
vanaf rond de 200 euro zal je een goede gaan vinden :thumb:

Hey,

Wat een Gebakken Lucht praat je nu bij elkaar....

Voor 150 vind je een uitstekende kaart :thumb:

http://www.all-mall.nl/redir.cgi?pa....cgi?template=pro_templ1.html&levprodid=31522

Een GTS250 uitstekende kaart voor GTA IV :thumb: kun je alles op High mee spelen. een GTS250 is hetzelfde als 8800GTS 512MB/9800GTX/+ vergelijkbare prestaties met een Ati HD 4850.

Kortom gezegd uitstekende kaart voor de nieuwste games hij is ook 2 inch kleiner dan een 9800GTX+ met net iets betere prestaties al is het niet hetzelfde. Dus past ook nog in jouw medion pc ! :thumb:


Hoeveel watt is je voeding + welk merk ? dit kun je kijken door je kast open te maken en gewoonweg van de sticker aflezen wat er op staat :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan